Snygga medicinskåp??

MikaTela

Trådstartare
Jag är riktigt sugen på att skaffa mig ett snyggt medicinskåp, var kan man hitta såna här?
Hittar bara ett på ikea och det är inte riktigt den stilen jag vill ha iaf inte för det priset, då ska det säga "KLICK" så att säga.

Alltså inga prisbegränsningar utan vill ha tips på affärer/designer som kan tänkas sälja snygga medicinskåp.

Sv: Snygga medicinskåp??

Mique, lagerhaus och liknande kanske kan ha sådana som inte är så "tråkiga"? :)

(tack för tipset, jag ska nog kolla jag med :D )

Det här kanske

skap2.jpg

Eller det här om du är ute efter en helt annan stil:

2791732-rescaledpic-250x250.jpg

Senast ändrad av en moderator:

*halvt kl*

Det här är troligtvis bara något jag tycker är roligt, men jag hade velat ha tag i det här skåpet på en svensk sajt. Märket är Derrière La Porte och säljs på ställen liknande Favoritsaker, fast bara plåtburkarna. Visst, den stora plåtburken är rätt mysig, men jag hade velat ha ett skåp.

20-293-large.jpg

Plåtburken...
613-1.jpg

Får åka till Mio efter jobbet och leta. Kunde inte hitta något på hemsidan, men de här säkerligen bara sina egna produkter där, antar att butikerna har lite mera spelrum med vad de får/kan ta in.

I Kstqad finns det en liten affär som heter ljus o design också... Där säljer de också från det märket iaf. Vet inte om de har medicinskåpen dock...

Det kan vara bra att minnas.:) Eftersom jag i regel befinner mig i andra änden av Blekinge åker jag sällan till Kristianstad längre men det är ju bara 40 minuter iväg med tåg hemifrån.

boagret har ett som jag tycker är rätt snyggt som man hänger på väggen, finns i 3 storlekar och kostar kanske runt 200

*kl*
Jag kan tipsa om att Bluebox nu fått in två fina medicinskåp från Derrière La Porte. Det ena är det senare i suskls inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 273
Senast: Mabuse
·
Kläder & Bli fin Kära Buke! Jag vill ha en vinterkjol för att slippa ha byxor på mig hela tiden. Vet inte riktigt vilken stil jag söker men när jag letar...
Svar
5
· Visningar
658
Senast: MJLee
·
Kläder & Bli fin Jag blev lite slumpartat bjuden på bröllop i Maj med klädkod kostym (antar att det är mörk kostym som åsyftas) och jag behöver shopping...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 767
Senast: cirkus
·
Hemmet Har blivit helt besatt av gamla jugend sängbord med marmorskiva, precis som resten av Sverige. :D De verkar svåra att få tag på och går...
Svar
4
· Visningar
452
Senast: Wysiwyg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Konstiga drömmar

Hund, Katt, Andra Djur