Snygg retro (klickparkett)

FadeAway

Trådstartare
Jag gillar fiskben och sådanna där fina fyrkanter. Men avskyr dagens "normalparkett".
Men jag har liksom insett att ekonomin framöver inte tillåter någon äkta fiskbensparkett och jag börjar bli ruskigt less på den heltäckningsmattan som finns. Så finns det några snygga parketter (som inte kostar skjortan).

Nu har inte jag något svar på din fråga Men det finns ju inget snyggare än en ljus och fin, äkta fiskbensparkett!:love:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 487
Senast: miumiu
·
Fordon Jag har börjat fundera på att köpa en husbil, men inser ju vad de kostar. Har då gått över till att fundera på om husvagn är ett...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
11 810
Senast: _Taggis_
·
Övr. Katt Jag behöver bollplank och råd, jag mår som ett ruttet äpple. I somras träffade jag en ny kille, båda blev blixtkära. Vi har inte varit...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
17 529
Senast: Shenzi
·
Relationer Jag behöver hjälp att reda i mina tankar. Jag lever sedan knappt fem år tillsammans med mannen som jag var säker på var "mannen i mitt...
2 3
Svar
55
· Visningar
15 451
Senast: Korven
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar