Sv: Snedtända på avlivningsmedel
Även bult o gammaldags avlivningsvätska fungerar dåligt på riktigt nedsatta hästar.
PL
Även bult o gammaldags avlivningsvätska fungerar dåligt på riktigt nedsatta hästar.
PL
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
en av anledningarna till att jag föredrar dessa framför Somulose....Även bult o gammaldags avlivningsvätska fungerar dåligt på riktigt nedsatta hästar.
PL
Snart får vi väl skramla till ett begagnat tangentbord till min stackars fattiga kollega så vi slipper se eländet. Borde gå att fixa på myrorna för ett par tior.Tant Ester har hällt kaffe på sitt laptoptangentbord, så hon inte har något enkel-v längre. Därav stavningen som en halvlullig tysk strandraggare
Nu är jag inte riktigt säker på hur du menar. Men med gammaldags avlivningsvätska ger man till hjärtat stannar vilket kan fordra häftiga mänger på en riktigt nedsatt häst. En rätt utförd bultning innebär alltid att man kan sticka men det ser värre ut på en riktigt dålig häst, Är vi överens?
PL
Tant Ester har hällt kaffe på sitt laptoptangentbord, så hon inte har något enkel-v längre. Därav stavningen som en halvlullig tysk strandraggare
Tejpa fast det externa tangentbordet ovanpå orginalditot?
Tycker också det är toppen! Är det flaskan månne eller något wirus? Heja tantEster in med flera inlägg.
Undrar hur man blir om man missbrukar somulose försiktigt.
PL
Tycker att det ser fränt ut med w:n istället för v:n Lite high class, liksom
För att återgå till ämnet, typ; Jag har alltid haft idén om att avliva med spruta går lugnare till än med bult. Vilken villfarelse, låter ju grymhemskt att råka ut för hästar som ställer sig och slår över! Var med om min första bultning i veckan i form av en väninnas älskade kompis, det var obehagligt (för mig, dvs) men det gick superbra för hästen.
Det, Alko-Sandra, war förstås en idé... Som jag kan se det är det bara ett problem - då måste jag ha en mus med sladd. Och war ska jag rulla med den!? Soffkuddarna funkar inte, jag har prowat. Men.. om jag lägger tegelstenen Adam´s Lameness bredwid mig så kan jag ha den som scroll-underlägg OCH uppslagswerk för knepiga frågeställningar...
Ska prowa tejpa och/eller sätta sambon på att fikza.. ordna dångel till den andra datorn (den som eg är min, denna är sambons. Inte mer än rätt att han fiks.. ordnar min dator nu när jag inte kan tjywa hans liksom)...