Snart vet vi...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Snart vet vi...

Mitt första test hos barnmorskav visade på "ganska gravid", hur går det ihop?
Blev ingen bebis den gången......

Hmmm, vet inte vad man ska tro längre...

Jag tänkte; HRM, bäst att kolla. Så innan middagen idag, sökte jag på hitta.se, som man blint litar på...

Hittade följande länk: http://www.hitta.se/ViewDetailsPink...d=JzCacA%2fL2abGUYtG5iLoPw%3d%3d&Vkid=6069417
Och besökte flitigt dem under middagen. Men det visade sig vara ngn slags kvinnoklinik/akutmottagning.

Jag frågade om man kunde beställa tid för graviditetstest? Och då sa dem; Näää, sånt gör vi inte här!! Ganska argt...:o
Då frågade dem hur längesen det var jag skulle fått mens, och när jag sa fredag, skrattade de åt mig :cry: Kände mig skitdum... :cool: Måste ju gå på den känslan man har... :confused:

I alla fall så skall jag vänta till jag får tag i de lokala läkaren, men jag är ganska säker på att det inte kommer ngn mens denna gången... Eftersom jag inte varit utsatt för ngt ovanligt, som skulle kunna påverka min menscykel, mer än att vi haft oskyddat sex... :D

Ganska lessen, här betalar man MASSA pengar i skatt av sin väl förtjänade lön, och vad får man när man sökersvar i vården? Jo, ett
stort gapskratt rakti i fejset... Vill Bara gråta. :(

köp Clearblue test som visar med plus istället... jag gjorde digitala som visade negativt och det andra samma dag som visade pluss..... :)

Varför inte bara köpa ett test på apoteket? Kostar ca 60 spänn och är fullt tillförlitligt.

Jag har gjort test, i lördags, men det visade på negativt, EJ GRAVID... :confused:

Men jag ska köpa det där plustestet, vad heter de? Är det de som heter ClearBlue, och inte är digitala? Eller få tag på MVC, och testa gratis! :banana:

Ännu INGEN mens, eller mensverk, bara de rosa flytningarna. :o :D

Senast ändrad av en moderator:

Testade med ClearBlur igårkväll, inte gravid... :confused:

Men idag är magen inte direkt i form, näst intill illamående, även om mensen inte verkar vilja dyka upp... Vi försökte till och med locka fram mensen igår, med lite intimt umgänge :angel: :smirk:
Fattar ingenting! :crazy:

Har bestämt mig för att ringa till den lokada barnmorskan, och i alla fall fråga om råd... Ev. få en tid.

Vem var det mer som hade varit gravid utan att det synts på testen?

Hej igen, lite mens verkar sippra fram just nu. Så jag antar att jag inte är gravid ändå då? :(

Jaja, man är ung, kommer flera försök. :idea:

de säger väl att det kan ta upp till ett år innan man blir gravid utan att man behöver vara orolig! :) lycka till i fortsättningen!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 186
Senast: Juli0a
·
Övr. Barn Ska försöka fatta mig kort, vi är en normal familj med jobb och 3 barn. 1 pojke på 15 med Autism och drag av ADD. Förmodligen någon form...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
62 170
Senast: lundsbo
·
Kropp & Själ Jag har hamnat i ett dilemma med mig själv ang trådrubriken. Jag har alltid haft lite svårt för att bli bjuden på saker, ekonomiskt...
2
Svar
34
· Visningar
5 345
Senast: _Taggis_
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 490
Senast: Saeta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar