Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh vad glad jag blir för din skullHärligt att du snart kan fyra av värsta charmiga leendet
![]()
Tack!!!Jen80. Vad glad jag blir för din skull! Jag vill verkligen se en bild sen!!! Tuff och modig är du som tagit tag i detta!![]()
Bilder ska ni få!Ja bilder vill vi se.
Det är så härligt att du skall få hjälp med dina tänder.
Du är så värd det.
Jag har varit litet ledsen för din skull efter olyckan med hästsparken.
Du har alldeles rätt, livet är riktigt snällt mot mig nu!!Ja det får du verkligen göra! Ett sådant härleende vill vi ha
![]()
Så otroligt skönt att det äntligen ordnar sig. Det verkar som om livet har börjat bli lite snällare mot dig? Om det är så så är du verkligen verkligen värd det så mycket som du har fått utstå.
Skönt att läsa att det börjar bli ordning!!![]()
Du har alldeles rätt, livet är riktigt snällt mot mig nu!!![]()
Här skulle jag kunna skriva en hel roman, men det ska du slippa läsa haha. Fysiskt sett har jag haft ett helvetesår rent ut sagt (började i November förra året med en propp i lungan), men absolut hanterbart! Tack vare en hel del hjälp men framförallt för att jag trots allt är otroligt positiv så har jag ett fantastiskt bra liv. De senaste året har jag även rensat en hel del i min vänskapskrets, DET var värdefullt. Nu har jag vänner!! och jag säger nej, jag är inte alla till lags längre och sliter inte ut mig både fysiskt och mentalt.
Sen har jag blivit moster också, jag är världens bästa sådan dessutom. Även om det lilla trollet på 1,5 år smittar mig med barnbaciller varje gång vi ses och ska pussas så tycker jag så vansinnigt mycket om henne!
Sorry, blev en kort roman ändå.
Sen måste jag faktiskt klappa mig lite på axeln, om en månad har jag varit fri från mitt bensomissbruk i tre år.
Det om något har stärkt mig, för jag kan!!
Bilder ska ni få!
Tack!! Ja den där sparken den tog där den skulle.
Så här såg jag ut efter en vecka. Jag var så svullen att läpparna sprack.....kunde inte ens stänga munnen! Munnen full med plast för att hålla tänderna på plats och blå suturer (fick sy 8 stygn vid tandbenet). Från början var det "bara" framtänderna som visade sig vara akut skadade men blev varnad över att fler kunde tagit stryk av det men att det kunde ta tid innan det märktes. Det slutade med att 7 tänder var skadade...
http://4.bp.blogspot.com/_-8YFdMP8Hl8/TPEP3zKZejI/AAAAAAAAAQ0/CtZfC6YsJyc/s1600/huvvaigeigen.jpg
Ja det var inte skönt kan jag lovaAaaaa...j!
Hoppas du får all tänkbar hjälp och blir nöjd med resultatet![]()
Tack snälla!! Jag har kämpat hårt sista åren, nu kommer belöningen på alla sätt och vis. Vilket jag är oerhört tacksam förHärligt att livet har blivit lite snällare mot dig! Underbart att bli mosterJag har blivit bonusmormor och det är inte illa det heller
Grattis! Det är verkligen strongt gjort. Jag minns dina trådar när du kämpade.