Sv: Snart snart snart!
Med leksaker har jag dels 'skräpleksaker' som någon boll, knutor, frisbee, tuggben och ja massa sånt!
sen har jag en för hunden jäääättevärdefull leksak som ALDRIG får vara i marken i princip! Den ska vara längre, exempelvis boll i snörre eller annat, så den kan dras på marken för att göra hunden intresserad och lätt att apportera och även så jag kan hålla i ena änden etc, jättebra på kurser och träning! Jag är inte intresserad av tävling etc men tränar för mig själv i skogen
Sen rekommenderar jag några goda märgben etc som sysselsätter valpen och kliande tänder.
Och en bra kamera + videokamera, dem är ju bara små en gång säger jag som i samma veva köpte digital systemkamera
Är det en större ras rekommenderar jag att köpa mat och vattenskål i ställning. första tiden kan man ju ha skålarna på golvet men min åt från ställning direkt i princip och är och kommer bli stor/större.
En mjuk, liten tandborste + hundtandkräm. Jag har en med enzymer som ger ett strålande fint resultat och valpen älskar verkligen att borsta tänderna!!
En fästinplockare vill ni kanske ha också utifall han får en fästing så slipper ni ta den med händerna. Jag gillar pennorna
Jag beställde även hem ett springa-bort-skydd, ett märke man sätter i halsbandet med telefonnummer och mailadress dit folk kan ringa dygnet runt, säga numret på märket och hitta ägare dvs mig. Kostar nån hundring om året, känns skönt när jag lämnar bort honom till andra.
Köp hem blodpudding och sånt och gör smaskigt och nyttigt godis direkt
Lycka till med lillen!!
Massa bilder sen!!!