snart ger hon upp!!!

Sv: snart ger hon upp!!!

:bump:Jag föresätter att det är en vallak.
se till att altltid ha ett långt rep så att du kan mota bort honnom utan att tappa honnom om han tykar sig.ta kontakt med en bra dressör är mitt råd.lycka till.

Ja, då har ännu en stackars ponny börjat sin rundvandring mot slakteriet. Dessa ponnyer brukar byta ägare som andra byter vojlock för att till sist klassas som farliga eller ha "lynnesfel" och slaktas bort.
Tänk om folk kunde skaffa sig kunskap först och häst sedan. Eller åtminstone ha vett att ta hjälp av andra INNAN det går åt skogen.
Shettisar är oxå hästar, bara lite mindre. :devil: Men har f-n så mycket mer vilja oftast.
Ponnymorsan (som fostrat om ett par små luddiga odjur)

hey dä va ja som ägde shettisen men ja lämnade till baks honom för han vart för jobbig han vägrade att gå från stallet men nu är han tillbaks i sitt gammla stall där trivs han:)

Liknande trådar

Övr. Hund Hejsan. Har en jämthunds kille ( 11 mån ) som tidigare i december 18 gjort en artroskopi i vänster armbåge fram. Han har alltid gått...
Svar
3
· Visningar
1 051
Senast: Delfinarie
·
Ridning Jag har hamnat i en otroligt jobbigt sits och vet inte vad jag ska göra. Jag är en ganska erfaren ryttare (dock hobbynivå) som ridit...
2
Svar
34
· Visningar
7 551
Senast: akleja
·
Övr. Hund Kära Buke! Jag har ett problem som jag skulle behöva vädra/be om råd. Jag har förstått att det här på hund finns en massa erfarna...
2
Svar
37
· Visningar
3 895
Senast: Red_Chili
·
Ekonomi & Juridik Hej! varnar för låååååångt inlägg men behöver lite "Push" just nu... Har haft ett uppehåll från att vara hästägare på några år men...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
15 158
Senast: fijja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar