Snart blir det kanske kanin!

Fraggel_Tess

Trådstartare
I veckan hade en bekant till mammas jobbarkompis sett en kartong intill vägen som är ganska trafikerad. Personen i fråga trodde det var någon som tappat lådan från sin släpkärra eller liknande så hon stannade och kolla. Vet ni vad det var? Jo en stackars kanin :cry:
Sa till mamma om de inte kan behålla den så finns det massor med
plats här hemma. Hur kan man vara så kall att stoppa ned en kanin i en kartong och ställa den vid en vägkant? Det är ingen som vet hur länge den suttit där :crazy:

Sv: Snart blir det kanske kanin!

Stackars kanin! :crazy:
Förstår inte hur en människa kan vara så okänslig,
å bara lämna den sådär :confused:
Hoppas h*n får det mkt bättre nu !:)

Fraggel_Tess skrev:
I veckan hade en bekant till mammas jobbarkompis sett en kartong intill vägen som är ganska trafikerad. Personen i fråga trodde det var någon som tappat lådan från sin släpkärra eller liknande så hon stannade och kolla. Vet ni vad det var? Jo en stackars kanin :cry:
Sa till mamma om de inte kan behålla den så finns det massor med
plats här hemma. Hur kan man vara så kall att stoppa ned en kanin i en kartong och ställa den vid en vägkant? Det är ingen som vet hur länge den suttit där :crazy:

Usch vad hemskt!! :mad:
Påminner om en sak jag såg på Animal Planet för nått år sedan. Där var det någon som hittat en säck med ca 2 dagar gamla kattungar i en bäck, igenknuten!!! :eek: Hade inte personen ifråga hittat kattungarna hade de drunknat!! Så himla HJÄRTLÖST!!!

Jag slutar aldrig att förvånas över hur grymma människor kan vara - en bekant till oss hittade två hårlösa (de hade alltså tappat sin päls) marsvin i soprummet, stallägaren hittade två övergivna kattkungar på traktens soptipp.

Liknande trådar

Övr. Djur Orkar ni att läsa? Jag behöver hjälp i mina tankegångar så ni är guld om ni orkar "lyssna". I vintras skulle min syster flytta från...
2
Svar
29
· Visningar
7 996
Övr. Barn Behöver ventilera och spy lite galla. Ni som läst mina förra trådar om sonens pappa och allt strul vet litegrann hur det varit innan...
2 3
Svar
45
· Visningar
9 642
Övr. Hund Denna texten berör mig så otroligt mkt och jag gråter varje gång jag läser den:cry: :cry: :cry: När jag var valp, underhöll jag dig me...
Svar
12
· Visningar
1 241
Senast: Ämelie
·
Övr. Barn Ja, det skulle jag vilja med Elins farmor! Himmel, den ena farmodern är värre än den andra!!!! Jag trodde inte att någon kunde vara...
43 44 45
Svar
892
· Visningar
77 513
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar