Snart är de sommar??!!

a_c72

Trådstartare
Vem har tänkt att åka till Villvattnet??

3-6 juli är det läger 2008

Jag har anmält mig med Krutrök i allafall. Pelle kanske får följa med bara för att eller om jag har någon annan som vill köra honom

Anna-Carin

Sv: Snart är de sommar??!!

Jag skickade in min anmälan nyss. Det gäller alltså att vara ute i god tid :)

åh, det vore riktigt roligt. Men vet inte ens om det finns nån häst för mig att ta med då.

Oj hjälp! Ska man vara ute i så god tid? Jag hade börjat tänka tanken, men måste övningsköra mycket mer innan jag törs anmäla mig till såna evenemang... :o
Men just nu går det dåligt eftersom 1.5 m högt med tung blötsnö blockerar ingången till lagården där vagnen står :eek: Var fasen kom all snö ifrån och varför rasar allting från taket ner precis där?!

Hur många deltagare brukar det vara på det där lägret?

låna anna carins!

och öva det gör man ju på lägret, vissa har inte ens inkörda hästar.

Ta chansen, sveriges roligaste körläger!

och öva det gör man ju på lägret,
Jo, jag vet... Men jag blir lite nojjig för jag har aldrig varit på nån körträning :crazy: Och så måste jag vara säker på att hinna banta mina hästar också :o :o :o

Men det vore roligt att prova på lite maratonhinder :d
Kan man åka dit med en vanlig bilhjulsrockard eller måste man ha en "riktig" vagn...?

skogstomten - tänker ni åka dit?!

Om vi kör vår maratonvagn till ert ridhus så hinner ni ju träna :bump:
Så kanske jag får tummen ur med.

Jag funderar ju men jag menar vi stor ju i ett vägskäl till max, vart tusan är vi til sommaren???

Fast en allmän funderan är ju att är det så poppis så borde det väl bli kö och därmed kanske möjlighet att lämna över sin plats till annan person om det skiter sig totalt?

Ska vi anmäla oss som två fega men nyfikna tokar? :D

Jo, jag vet... Men jag blir lite nojjig för jag har aldrig varit på nån körträning :crazy: Och så måste jag vara säker på att hinna banta mina hästar också :o :o :o

Men det vore roligt att prova på lite maratonhinder :d
Kan man åka dit med en vanlig bilhjulsrockard eller måste man ha en "riktig" vagn...?

skogstomten - tänker ni åka dit?!

Ta det lugnt och ANDAS !! Jag lovar du kommer att bli VÄL omhändertagen i Villvattnet!!
INGEN kan ha haft sämre självförtroende än vad jag hade när jag var där första gången sommaren -06.
Jag TROR att de va ca 26 hästar med i somras
Rolf och Eva och ALLA andra underbara människor där hjälpte mig att få självförtroende!!!
Vagn kan man få låna om det är så.. Bara att skriva i anmälan att du vill det..

Anna-Carin

Senast ändrad:

Om vi kör vår maratonvagn till ert ridhus så hinner ni ju träna :bump:
Så kanske jag får tummen ur med.

Jag funderar ju men jag menar vi stor ju i ett vägskäl till max, vart tusan är vi til sommaren???

Fast en allmän funderan är ju att är det så poppis så borde det väl bli kö och därmed kanske möjlighet att lämna över sin plats till annan person om det skiter sig totalt?

Ska vi anmäla oss som två fega men nyfikna tokar? :D
SJÄLVKLART ska du anmäla dig!!

Anna-Carin

Ja kanske får göra det, ska se omdet jag kan få med Anna också, helan och halvan :rofl:
Baksätessurfaren lät lite nyfiken också.

Kul det verkar!

Synd att damen inte är inkörd... kan man komma ändå? :p

Vet inte om hon är körmaterial eg. Hon har iof lugnat sig på sista åren... kan man börja med en 15-åring?

Hum. Kanske ska stanna vid att drömma. Men köra är ju sååå kul.

Kan 1 åriga bääbisar vara med på körläger så kan väl 15 åriga damer också vara med..
Dessutom kan man ju om inte annat RIDA dressyr för Eva ett pass och tömköra för Rolf ett pass..

Anna-Carin

Men nu får ni berätta mer! Vad gör man på träningarna och hur är instruktörerna?

Sambon var i alla fall lättövertalad till att följa med så det lutar åt att vi bokar in oss med ena hästen i alla fall :)

Kattis, klart att ni också måste åka då! Och så ser ni till att frakta hit eran vagn snart, så kan den få bo här i utbyte mot att ni håller lite körlektioner med mig :rofl:

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
618
Senast: Mli
·
Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
571
Skola & Jobb Om man har mycket resor på jobbet, måste man åka på alla? Har man rätt tacka nej? Kan börja med förtydligande, jag är INTE utbränd...
10 11 12
Svar
231
· Visningar
11 446
Senast: Badger
·
Hästmänniskan Har börjat ridskola för nybörjare (ingen erfarenhet) och gått 3 tillfällen, överväger att sluta då jag inte känner mig välkommen. Första...
2
Svar
20
· Visningar
2 491
Senast: Brynja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka