Snart är det min tur!!!

Sv: Snart är det min tur!!!

Ja du har nog rätt.. Spännande!! HEJA,HEJA!!! :banana::banana: Jag har BF idag men lillan tycker nog att det är för varmt idag så hon stannar inne ett tag till verkar det som.
 
Sv: Snart är det min tur!!!

GRATTIS SKOGSTOMTEN! Berätta gärna allt vi vill veta ;)
Sen gärna några bilder också!

Sen hoppas jag NAGGUR har blivit mamma! HOPPAS!
 
Sv: Snart är det min tur!!!

Ja, vänta tills det blir lite svalare, idag rinner man ju bort! Lycka till när det väl drar igång!

Nån som hört av Naggur?
 
Sv: Snart är det min tur!!!

Nä, Naggur går fortfarande hemma och lider:(
Hennes sambo var förbi på fm och låna värmedynan. Värkarna kommer och går. Vet inte om Nova siktar in sig på gammelmormors födelsedag, 10/6. Vore den ultimata hyllningen till gammelmormor. Hon är död sen 6 år tillbaka. Återfödelse?
Novas mormor är trött.
Jobbat 27 timmar av 48 typ.:o:angel:
 
Sv: Snart är det min tur!!!

Nä, Naggur går fortfarande hemma och lider:(
Hennes sambo var förbi på fm och låna värmedynan. Värkarna kommer och går. Vet inte om Nova siktar in sig på gammelmormors födelsedag, 10/6. Vore den ultimata hyllningen till gammelmormor. Hon är död sen 6 år tillbaka. Återfödelse?
Novas mormor är trött.
Jobbat 27 timmar av 48 typ.:o:angel:

Nämen stackarn :(
Nog för att det kanske vore skoj med att hylla gammelmormor,
men det låter ju inte kul för Naggur nu precis.
 
Sv: Snart är det min tur!!!

Stackars krake :crazy:
Hoppas det kommer igång ordentligt snart. Eller att hon får hjälp på traven på sjukhuset.
 
Sv: Snart är det min tur!!!

*kk*
Usch vad jobbigt! Och i denna värmen med. Håller alla tummar för att det ska sätta fart nu! *heja*
 
Sv: Snart är det min tur!!!

*kl* Hoppas det snart sätter igång!
 
Sv: Snart är det min tur!!!

Nä, Naggur går fortfarande hemma och lider:(
Hennes sambo var förbi på fm och låna värmedynan. Värkarna kommer och går. Vet inte om Nova siktar in sig på gammelmormors födelsedag, 10/6. Vore den ultimata hyllningen till gammelmormor. Hon är död sen 6 år tillbaka. Återfödelse?
Novas mormor är trött.
Jobbat 27 timmar av 48 typ.:o:angel:
s

Nä stackars Naggur. Vet precis hur hon har det då jag själv gick med värkar flera dagar innan sonen kom ut. Men nu är dte nog inte långt kvar, eller har bebisen kanske redan tittat fram?:)
 
Sv: Snart är det min tur!!!

Rapport från mormor Ofelia. Naggur åkte in vid 9 tiden i morse. Hon är kvar på förlossningen. Pratade med svärsonen vid 15:30 tiden, då var det öppet 4 cm och hon höll hårt i lustgasmasken:crazy:.
Hoppas att det snart är över:crazy:.
 
Sv: Snart är det min tur!!!

Uppdatering.
Svärsonen ringde och rapporterade att de stuckit hål på hinnorna och hon får värkstimulerande dropp.
Jag lider med henne. Tänk om man kunde hjälpa på nåt sett!:crazy:

Men snart är jag förhoppningsvis mormor;).
 
Sv: Snart är det min tur!!!

Vad kul att det äntligen är på gång nu!! Håller alla tummar för Naggur att bebis snart är ute!:bump::bump:
 
Sv: Snart är det min tur!!!

pusta ut den lilla nu så att man får se den har bara sett magen din..*ler* kramizar
kul att du ska bli mormor ofelia
säjer grattis, hälsa vovarna från mig
 
Sv: Snart är det min tur!!!

:bump: :bump: :bump: :bump:

2007-06-09, kl. 22:26, lilla Nova kom till världen!!!

:banana: :banana: :rofl: :banana: :banana:
Återkommer med detaljerna sedan ;)
 
Sv: Snart är det min tur!!!

Äntligen!! :banana::banana: Grattis Naggur och Grattis mormor!! Jag går själv hemma och väntar.. Idag är det 2 dagar över tiden,hoppas att det inte dröjer allt för länge i denna värmen..:crazy: Hälsa Naggur så mycket!!
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hur gör man egentligen? Varför är det så svårt? Vår sexåring vill i stort sett aldrig gå och lägga sig. Nu är klockan efter 23 och hon...
2
Svar
39
· Visningar
2 933
Senast: Linn-Nora
·
Övr. Barn Jag är en 34-åring invandrare som har separerat sig från sin partner nyss. Jag känner att jag vill skaffa barn, helst i Sverige, för att...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 778
Senast: gammalek
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 381
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
976

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp