Snart är det min tur!!!

Sv: Snart är det min tur!!!

OJOJOJ!
Ber om ursäkte för bautastora bilder. Skyller på maken, som lagt in dem i mitt namn:eek::p:smirk:
 
Sv: Snart är det min tur!!!

Ååååå, vad roligt med bilder! Hon var verkligen riktigt söt lilla Nova :love:
 
Sv: Snart är det min tur!!!

Grattis till Naggur!!!

Vilken söting hon är Nova. en riktig go-bit.

Grattis till mormor Ofelia också :)
 
Sv: Snart är det min tur!!!

KL Åh,vad söt hon är lilla Nova!! :love::love: Själv går jag hemma och väntar i värmen,har gått 4 dagar över tiden idag så det är väl inte så farligt om det inta varit för denna värmen... :devil: Vet inte vad man ska ta sig till... :crazy: Men,men det kanske är för varmt för lillan att komma ut nu.. Hälsa Naggur och pappan!
 
Sv: Snart är det min tur!!!

*knapplån*

Grattis Naggur till lilla Nova så söt :love:

Grattis till Mormor ofelia oxå naturligtvis :)

Åh nu vill jag ha barn igen :D Fast jag får nog vänta nått år Idun är ju bara (redan :eek:) 6 veckor på onsdag
Tiden går VANSINNIGT snabbt! Nu ler hon, följer med blicken och igår så vände hon själv från mage till rygg! Min lilla tjej! Så ta mycket kort och notera allt dom gör! För man hinner nästan inte med i svängarna:)
 
Sv: Snart är det min tur!!!

*kl*

Vilken söt bäbis. Önskar att mina 7 veckor jag har kvar kunde gå lite fortare. Det är varmt, tungt och nu när jag sett lilla Nova vill jag se hur MIN bäbis ser ut där inne...
 
Sv: Snart är det min tur!!!

Grattis både skogstomten och Naggur!

Så roligt attallt har gåt bra med bebisarna!

Kramar
 
Sv: Snart är det min tur!!!

GRATTIS - så hon kom tillslut!!

Min son föddes en vecka innan bf. Jag hoppade hopprep dagen innan han föddes! :D
 
Sv: Snart är det min tur!!!

Min son föddes en vecka innan bf. Jag hoppade hopprep dagen innan han föddes! :D

Det var ju ett bra förslag! Nu är det jag som börjar bli less på den stora magen och längtar efter bebis! Hoppa hopprep ska jag nog prova på midsommardagen (har bf 29 juni). Fast denna helgen skulle passa också...
 
Sv: Snart är det min tur!!!

*kl*
Sötnos!

Chlo- Håller tummarna för att din bebis också tittar ut snart!!
 
Sv: Snart är det min tur!!!

*kl*

Chlo- Håller tummarna för att din bebis också tittar ut snart!!

Vad gulligt av dig! Börjar känna mig lite annorlunda i livmodern och "neråt" men jag ska egentligen inte klaga för jag mår fortfarande jättebra. Det är så frustrerande bara att vara så klumpig och orörlig (som jag alltid tjatar om).
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag behöver en tråd med tips kring BLW (baby lead weaning) och plockmat! Vi har en 6-månaders hemma som vi precis har börjat med. Från...
2 3
Svar
59
· Visningar
1 969
Senast: Lingon
·
Skola & Jobb Jag kommer inom ett år att flytta ca 40 mil hem till den stad som jag vuxit upp i. Jag har de senaste 7 åren bott på annan ort och har...
Svar
0
· Visningar
528
Senast: seahawk
·
  • Artikel
Dagbok Känner att jag behöver skriva av mig lite efter den här dagen, det har ju varit några turer med min älskade hund. Han trivs inte med...
Svar
16
· Visningar
3 144
Gravid - 1år Vet inte om detta är rätt varken forum eller prefix men gör ett försök iaf. Måste få skriva av mig och kanske bolla lite tankar och...
Svar
10
· Visningar
1 930
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp