Snart är det min tur!!!

Sv: Snart är det min tur!!!

Det är så frustrerande bara att vara så klumpig och orörlig (som jag alltid tjatar om).

Det där uppskattade jag verkligen när den lilla var ute, alltså att få rörligheten åter.
Vi satt ute i lunch/uppehållsrummet jag och sambon med lille sonen i "plasbyttan på hjul" och småpratade, jag hade väl satt mig som jag brukar som icke stormagad dvs med benen i kors eller något.
Under tiden kom en barnmorska och undrade om jag behövde något smärtstillande :D
Sambon tyckte lite roat att dom skulle kolla på hur jag satt,
iof säger väl inte det så mycket om man har ont eller så men ändå, jag var tillbaka till mitt normalläge rätt snabbt.
 
Sv: Snart är det min tur!!!

Vad gulligt av dig! Börjar känna mig lite annorlunda i livmodern och "neråt" men jag ska egentligen inte klaga för jag mår fortfarande jättebra. Det är så frustrerande bara att vara så klumpig och orörlig (som jag alltid tjatar om).

Bebisen tittar säkert ut snart!!:) Jag kommer inte ens ihåg hur det är att vara utan magen:crazy:
 
Sv: Snart är det min tur!!!

Å Grattis Naggur:banana:

Liten specifikation från stolt fader, Skogstomten satt inte bara med benen i kors, utan med dem uppvikta i lotusliknande position, under sig.:angel:

Något som var trevligt var att den förlösande barnmorskan ringde upp oss ett par dagar senare. Det visade sig att hon hade velat göra förlossningen ännu finare, istället för att stressa på på slutet. Varken jag eller min Tomte känner oss avskräckta, och vi uppskattade verkligen vår barnmorska som vi kallar Hejarklacksledarn:D

/FjordingCarlA
 
Senast ändrad:
Sv: Snart är det min tur!!!

Så UNDERBAR!!

Måste ju gratulera morfar också såklart! :D

Hoppas Naggur mår bra och att allt är underbart för de nyblivna föräldrarna!
 
Sv: Snart är det min tur!!!

Knapplån.

Tack för alla gratulationer=)

Idag fick vi åka hem äntligen!

Både jag och Nova mår bra. å pappa gnäller över att han är trött=)

Fler bilder kommer i morgon när jag laddat upp alla...
 
Sv: Snart är det min tur!!!

Det där uppskattade jag verkligen när den lilla var ute, alltså att få rörligheten åter.
Vi satt ute i lunch/uppehållsrummet jag och sambon med lille sonen i "plasbyttan på hjul" och småpratade, jag hade väl satt mig som jag brukar som icke stormagad dvs med benen i kors eller något.
Under tiden kom en barnmorska och undrade om jag behövde något smärtstillande :D
Sambon tyckte lite roat att dom skulle kolla på hur jag satt,
iof säger väl inte det så mycket om man har ont eller så men ändå, jag var tillbaka till mitt normalläge rätt snabbt.

Vilken lyx att känna sig någorlunda "normal" igen så pass snabbt! :)
 
Sv: Snart är det min tur!!!

Bebisen tittar säkert ut snart!!:) Jag kommer inte ens ihåg hur det är att vara utan magen:crazy:

Näää, det känns som evigheter sen. Det är tur man inte ska vara sån här resten av livet ;) (då skulle det inte bli många knop gjorda)
 
Sv: Snart är det min tur!!!

Kul att ni är hemma igen :)! Nu börjar det (bebislivet alltså), ååå vad spännande...
 
Sv: Snart är det min tur!!!

Grattis till bebisen!! Måste säga att det var duktig kämpat när du fick gå med värkar så länge!

Får man fråga vilket sjukhus ni födde på? Är från dina hemtrakter ser jag. Låter som att ni fick en bra barnmorska..:)
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag behöver en tråd med tips kring BLW (baby lead weaning) och plockmat! Vi har en 6-månaders hemma som vi precis har börjat med. Från...
2 3
Svar
59
· Visningar
1 969
Senast: Lingon
·
Skola & Jobb Jag kommer inom ett år att flytta ca 40 mil hem till den stad som jag vuxit upp i. Jag har de senaste 7 åren bott på annan ort och har...
Svar
0
· Visningar
528
Senast: seahawk
·
  • Artikel
Dagbok Känner att jag behöver skriva av mig lite efter den här dagen, det har ju varit några turer med min älskade hund. Han trivs inte med...
Svar
16
· Visningar
3 144
Gravid - 1år Vet inte om detta är rätt varken forum eller prefix men gör ett försök iaf. Måste få skriva av mig och kanske bolla lite tankar och...
Svar
10
· Visningar
1 930
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp