Snart är det min tur!!!

Sv: Snart är det min tur!!!

haha.

jag försöker så gott jag kan=)

Åh, bygga hage är nog de tråkigaste man kan göra=) men skönt när de e klart=) Du får hälsa katta=)
 
Sv: Snart är det min tur!!!

*kl*

Min lärares mamma vart så less så hon grävde om grönsakslandet och då satt det igång. Kanske kan vara ngt?!

*håller tummarna att det går bra på förlossningen och att den lilla ploppar ut snart*
 
Sv: Snart är det min tur!!!

*Ser framför mig hur Naggur hoppar över vartenda ett dike i Västerhaninge och skriker "GÅ DÅ VATTEN"*

:rofl: härlig tanke!

Vart tvungen att testa, fast jag har ju ca 3 veckor kvar (sen lär man väl få gå över 2 :devil: ) hunden och jag stutsade fram och tillbaka, men inget hände :angel:

Sambon skämt pratade med några släktingar som klämt ur sig fyra barn, hennes grej var att försöka få med sig en tjurig 2åring hem från grannarna, då hade vattnet gått två veckor tidigare än beräknat. :p
 
Sv: Snart är det min tur!!!

Jag är inte ett dugg nervös:angel: :crazy:
Har telefonen med överallt. Värre att bli mormor faktiskt.:crazy:
Men hon kommer när det är dags!:D
 
Sv: Snart är det min tur!!!

:D Kan tänka mig att det är "jobbígt" att bli mormor, ja väntan då alltså.
Märker ju på min mamma hur hon är.
Så fort hon missat något samtal blir det "Har det hänt något? :eek: "
Hon är normalt sett inte den nervösa typen direkt så det här är rätt roande att se hon henne :D
 
Sv: Snart är det min tur!!!

När jag väntade mitt andra barn började jag bf-dagen med lite sex.
Lite senare gick jag en långpromenad.
När jag kom hem hade jag tvättstugan så det blev mycket spring i trappen.
Och så passade jag på att tvätta fönstrena.
Dagen passerade utan en enda värk. Bara en massa sammandragningar som inte kändes knappt.
Gick och la mig vid midnatt och tänkte att det dröjer flera dagar innan det blir nån bebis.
Men kl 3 fick jag en värk, och de fortsatte till kl 5, då var han ute.
Bara 5 timmar försenad :)
 
Sv: Snart är det min tur!!!

Det lät ju som om det gick fort! :)

Men ,VART är naggur??:)
Kan det ha hänt nått iallafall igår,hon har inte skrivit i tråden sen 12 igår! :idea:
 
Sv: Snart är det min tur!!!

näpp, inget på g än...

ska försöka hinna skriva när det är dax=)
 
Sv: Snart är det min tur!!!

Vad händer om man lägger sig i sängen och pressar och pressar?
Kan inte det kanske simulera bebisen lite?

Tycker ju den kan ta och säga hej till omvärlden IDAG! (Helst igår)
 
Sv: Snart är det min tur!!!

Nehe, så det har fortfarande inte hänt något...

Igår testade jag en grej som kanske kan funka! Jag lastade hästen med för låg frambom. Den lille hästen skulle med också så tyvärr måste jag köra dem så. Jo, det var i alla fall inte det lättaste att ta sig under en frambom som satt på lägsta höjden när man är så gott som höggravid. Dessvärre trilskades pållen lite och backade ut några gånger (sambon är inte så snabb på att stänga bakom), så det blev mååånga kryp under bommen. När vi väl var klara sa jag till sambon att nu får jag väl värkar, men än har inget hänt. Min bebbe vill nog ligga kvar i tryggheten sin sista månad gissar jag!
 
Sv: Snart är det min tur!!!

haha.

Men hästen min är utlånad på foder. visseligen står han 10 min med bil från mig=)

Sist han skulle åka låda (till fodervärden i februari) tog det 2,5 timme att lasta. Det borde ju garanterat sätta igång det hela=)

Fast vissa dagar går han in utan att blinka =/...
 
Sv: Snart är det min tur!!!

uppdaterar:

Fortfarande ingen bebis...

Igår hade jag ont i magen efter att bm hade klämt å känt på den. brukar få det, men man kunde ju inte låta bli att hoppas=) Men nä, de va inget...
 
Sv: Snart är det min tur!!!

Om det påverkade nåt eller om det ändå var dags vet jag inte men med mina två barn var det såhär:

Sonen: var o bowlade 2 dagar innan han föddes.
Dottern: sambon o jag gick en rejäl långpromenad två dagar innan hon föddes...

Hur som helst lycka till!!
 
Sv: Snart är det min tur!!!

När jag loggade in hoppades jag att något skulle ha hänt, men icke!

BEBIS KOM UUUUUUT!
 
Sv: Snart är det min tur!!!

Har suttit och läst trådarna lite som tyst iaktagare... NU får den minsann komma ut! Är ju jättenyfiken ju!
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hur gör man egentligen? Varför är det så svårt? Vår sexåring vill i stort sett aldrig gå och lägga sig. Nu är klockan efter 23 och hon...
2
Svar
39
· Visningar
2 933
Senast: Linn-Nora
·
Övr. Barn Jag är en 34-åring invandrare som har separerat sig från sin partner nyss. Jag känner att jag vill skaffa barn, helst i Sverige, för att...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 778
Senast: gammalek
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 382
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
982

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp