Snart är det min tur!!!

Sv: Snart är det min tur!!!

Hon verkar lite blyg ;)
Håller tummarna för att det ska ta och hända nåt nu! Kom hit o storstäda med mig så blir det nog förlossning av! :p :D
 
Sv: Snart är det min tur!!!

Hoppas att hon kommer idag! Håller tummarna för dig! Jag har BF på fre 8/6 men det lär nog dröja ett tag.. har inga känningar alls utan bara en massa sammandragningar,dock inga onda.. LYCKA TILL!:banana:
 
Sv: Snart är det min tur!!!

haha vill jag städa så finns de gott om jobb här hemma=)
 
Sv: Snart är det min tur!!!

Tack!

Håller tummarna för att du ska slippa vänta så länge=)
 
Sv: Snart är det min tur!!!

å va orättvist! Grattis skogstomten!!!
Ska hälsa imorgon, vill man komma ut på nätet på BB måste man ha egen laptop med sig. Hon vart nog lika förvånad som jag!(Inte om laptopen alltså!)

Så damen tar god tid på sig. å sover hela natten=) skönt iofs=)
Har ungen fått ngn OB-ersättning?:D

I går va vi på v. 41 ultraljud för att kolla så allt va bra. å de va de=) Beräknad fostervikt: 3548 g. Normal mängd fostervatten.
Vår vart i liknande storlek 50cm å 3585gr

Tycker hon kan ta och komma idag...
Du får väl locka med ngt, vår lockade vi med kött i frysen, även om jag föreslog att vi skulle locka med sockerbitar.:rofl:

Men i verkligheten föreslår jag att du ska leva som vanligt, med kossor funkar det så att förändrar man livsmiljön på något vis, som att tex störa dem oftare, kan de hålla inne med kalven en stund till. Vi brukar ha en massa underliga projekt för oss i vilka min kära tomtemor deltagit efter sina dåvarande rundare förmågor. (nu åtskilligt smalare:D, barnmorskan undrade om hon behövde ngt smärtstillande såhär efterpå, vilket hon inte ville ha, själv påpekade jag hur hon satt på stolen, i lotusliknande ställning, vilket magen förhindrade förut, då var barnmorskan nöjd, eller iallafall tyst!)

Ursäkta mitt stoltfarsapladder:o:angel:, men jag är glad att det gick bra!:bump:
 
Senast ändrad:
Sv: Snart är det min tur!!!

Skönt att allt gick bra=)

Uppdaterar igen:

I natt ville damen inte sova inte. klockan 6 på kvällen blev värkarna regelbundna igen med ca 20 minuters mellanrum. Vid 11-12 på natten så kom dom drygt var tionde minut. vid sex på morgonen kom dom var sjätte till nionde minut ungefär. då tog jag två alvedon å lyckades sova en timme. Nu kommer värkarna ungeför var tionde minut, och håller i sig 30-40 sekunder.

Så förhoppningsvis blir jag mamma idag=)
 
Sv: Snart är det min tur!!!

Åhhh vad spänande.. hoppas du får idag el under natten... jag är inte avundsjuk på förlosningen.. hehe.. ajajajajajaja;)
 
Sv: Snart är det min tur!!!

kl

Håller tummarna för lilla Nova!
 
Sv: Snart är det min tur!!!

Grattis till bebisen, vi väntar på bilder!!!:bump:
 
Sv: Snart är det min tur!!!

Håller alla tummar och tår för dig! Lycka till!
 
Sv: Snart är det min tur!!!

Oh, vad roligt, håller tummarna för att du blir mamma idag och att allt går snabbt och lätt:banana::banana:
 
Sv: Snart är det min tur!!!

Nu är hon nog tametusan på BB! hon har inte varit inloggad sen hon skrev den sista inlägget här! :banana::banana::banana:
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hur gör man egentligen? Varför är det så svårt? Vår sexåring vill i stort sett aldrig gå och lägga sig. Nu är klockan efter 23 och hon...
2
Svar
39
· Visningar
2 933
Senast: Linn-Nora
·
Övr. Barn Jag är en 34-åring invandrare som har separerat sig från sin partner nyss. Jag känner att jag vill skaffa barn, helst i Sverige, för att...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 778
Senast: gammalek
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 381
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
976

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp