Snälla, snälla, snälla!!

Jofta

Trådstartare
Snälla :love:
Söta :love:
Rara :love:

Kan någon datakunnig person ge mig en kod till låten Because Of You med Kelly Clarkson?
 
Sv: Snälla, snälla, snälla!!

Antagligen för att hon ska lägga upp den på någon hemsida, eller kanske playahead?
 
Sv: Snälla, snälla, snälla!!

Det är olagligt att byta musik. Det är även olagligt att byta koder som "låser upp" spel, program och låtar

Ni kan ställa till det så att Gunnar måste stänga Buke

Det är precis lika olagligt att få låtarna skickade via MSN som att ladda ner från någon site på nätet.

Det är t.o.m. olagligt att kopiera en skiva/låt och ge den till någon.

Enda gången det är tillåtet att kopiera är om man själv vill ha en kopia.
T.ex. kopiera en LP till CD för att spela i bilen. Men så fort du överlåter den CD till någon annan begår du ett brott.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 444
Kultur Snart är det ÄNTLIGEN lördag igen! Och det betyder ju bara en sak: MELLODAGS! :banana::banana::banana: Det är dags för deltävling 2...
7 8 9
Svar
177
· Visningar
9 940
Senast: Lingon
·
Hästmänniskan Hej allihopa! I Oktober förra året köpte jag min D-ponny. Skulle vara en underbart snäll häst, inga olater och den tryggaste som...
2
Svar
30
· Visningar
6 299
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nattliga tankar och funderingar, tillika mitt första dagboksinlägg. Ursäkta om det blir rörigt. För några dagar sedan skrev jag i...
2
Svar
29
· Visningar
3 080

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp