Lycanthrope
Trådstartare
Vi hade tidigare en korsning med allt möjligt, maximus, som vissa av er kommer ihåg. Han va väldigt lättstressad och behövde mer än vad jag nånsin kunde ge honom, men han va min bebis.
Grannbarnen( Vet ej exakt vilka förutom ett par av dem) kastade sten på honom och slog honom med pinnar på tassarna under dörrkanten (bor i radhus).
En dag smet han ut och bet ett grannbarn i armen så vi fick lämna bort honom till en vän på landet.
Jag har nu flyttat hem igen med min älskade Xerox, schabrador, snäll och vänlig hund som lyssnar. Kan skälla lite men är snäll.
Så skällde han lite på framsidan och grannen säger att jag ska ta in honom, han bor väl ändå inte där.
Så säger jag att jo det gör vi sålänge.
Så säger han att det ska inte bo ngn hund där, vi ska inte ha hund för vi kan inte uppfostra dem.
Jag är inte världens kunnigaste, långt ifrån men jag vet grundsaker och bryr mig mycket om mina djur.
Sitter bara och gråter..
Kan han tvinga oss att lämna bort vovven på något sätt?
Han har ju inte gjort något..
Och det med Max va ju snart 2 år sen så det är väl sent att anmäla nu..?
Pappa skulle prata med dem när han kom hem strax.
Jag vill inte förlora ännu en älskad hund
Grannbarnen( Vet ej exakt vilka förutom ett par av dem) kastade sten på honom och slog honom med pinnar på tassarna under dörrkanten (bor i radhus).
En dag smet han ut och bet ett grannbarn i armen så vi fick lämna bort honom till en vän på landet.
Jag har nu flyttat hem igen med min älskade Xerox, schabrador, snäll och vänlig hund som lyssnar. Kan skälla lite men är snäll.
Så skällde han lite på framsidan och grannen säger att jag ska ta in honom, han bor väl ändå inte där.
Så säger jag att jo det gör vi sålänge.
Så säger han att det ska inte bo ngn hund där, vi ska inte ha hund för vi kan inte uppfostra dem.
Jag är inte världens kunnigaste, långt ifrån men jag vet grundsaker och bryr mig mycket om mina djur.
Sitter bara och gråter..
Kan han tvinga oss att lämna bort vovven på något sätt?
Han har ju inte gjort något..
Och det med Max va ju snart 2 år sen så det är väl sent att anmäla nu..?
Pappa skulle prata med dem när han kom hem strax.
Jag vill inte förlora ännu en älskad hund