Sv: Snacktråden (troligtvis nummer 126 eller nåt)
Så är min också, kan slå ner en bomb utan att hon bryr sig. Så visst är det på gott och ont. Största problemet i det här fallet är jag, jag ÄR verkligen en mes.
Jag är inte en mes från marken då är jag TUFF är väldigt konsekvent mot hästarna och noga med ledarskapet.
Från ryggen är jag egentligen tuff med och när jag väl sitter där så sitter jag där och gör mitt bästa det är nog mest självförtroendet eller att jag börjar tänka på vad som kan hända som förstör men sålänge jag inte tänker att jag kan bryta nacken om hästen bockar av mig så går det bra
.
Jag tror jag blev mer osäker sen Thengill och jag gick omkull och jag såg min älskade fina häst komma glidandes på sidan på gruset bakom mig
DET var hemskt och det känns att Thengill med tappat självförteoendet lite sen dess han saktar alltid ner när vi kommer till det stället.
och att Glampi bockade av mig jag kände att min kropp tappat så mkt sen graviditeten att jag inte kunde lita på min balans, DET är hemskt för jag vet att jag hade suttit kvar om jag bara inte varit så jävla svag i vänsterhöften
.
Hade skitbra balans innan jag blev gravid red barbacka i alla gångarter helt utan problem och Thengills trav är inte nådig att sitta ner i barbacka kan jag ju tala om.
Red ju t.o.m i full galopp barbacka när jag var gravid i vecka 26 utan problem med balansen men sen hände väl något med mina höfter för kroppen är inte sig lik.
Men går hos en som "knäcker till" mig och det känns redan bättre + att jag börjat rida barbacka mer nu för att få upp balansen och få tillbaka självförtroendet för jag VET ju att bara jag tror på mig själv så sitter jag ju kvar hur bra som helst.
Nya sadeln är skitbra med för kände direkt nu när jag red barbacka hur sitsen och balansen hade förbättrats något enormt sen jag red barbacka (innan jag köpte nya sadeln).
Igår red jag Thengill barbacka med bara grimman ut i naturen och vi blåste på i full trav på en traktorväg
med massa buskar och snår runt om och gräs så han fick sånt sjukt högt steg jag tänkte att det kommer jag aldrig sitta kvar i men så vände jag på tanken och tänkte, såklart jag kommer sitta kvar detta klarar jag och det var så sjukt roligt han är så underbar när han verkligen jobbar på sådär bra och vi bara svävar fram
Sen tog vi en snabb härlig galopp så ögonen tårades
Tankens kraft är mäktig.