Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, har också tittat på det där täcket, så fint ju Men kom fram till att jag nog inte behöver fler fleecetäcken
*kl*
NU behöver jag eran tips och råd
Jag behöver tips och råd på övningar till en framtung, går på bogarna, knäpper av i nacken och krullar ihop sig tok mycket och arbetar inte alls med kroppen-häst som jag nu ska sätta igång och rida till.
Så, bra övningar och tips sökes!!
Jag flikar in här också, trots att jag inte är aktiv längre i tråden.
Någon kanske minns min Kjarni från "förr i tiden", det är i alla fall honom som Kentaurinnan pratar om.
Ägaren säger att hon kan rida honom i samtliga gångarter, men han är inte en enkel ponny! Kjarni är en ponny som är ganska lat och slipper man jobba är väl det hur bra som helst. Han är smart. Nu rider jag honom knappt alls, vilket såklart inte heller hjälper Kentaurinnan gångartsmässigt. Han skulle behöva ridas till mellan varven för att underlätta. Kjarni är okej i hullet, däremot är han omusklad. Det börjar märkas att han är äldre nu. Innan Kenaturinnan började rida honom blev han riden sporadiskt. Dom kan trava mellan varven men det är just känslan som är svår att finna just nu, jag tror det kommer dock.
Hjälper också gärna till såklart, men tiden är dålig och framför allt är min pedagogiska sida inte sådär jätte imponerad
Absolut!
Men hur? Förslag på övningar?
Absolut!
Men hur? Förslag på övningar?
Vikket fint täcke!!! Frågar här inne också.. Vad köper ni för strlk på tex schabrak och grimma till era Isisar av nättare typ? Och tips om rosa saker ocksåIgår fick jag hem det ybersnygga fleecetäcket till Jorunn jag bara tokälskar färgerna
Sedan en dålig ridbild på oss efter ett bra ridpass idag fick hon vila för imorgon blir det träning för dressyrtränaren.