Sv: Snacktråd/träning under vintersäsongen 12-13
Fasiken vad knäppt med T-styrelsen. Tycker ju att de borde vara lite hjälpsamma eftersom de rört till det, oavsett om det är systemet eller inte. Det är ju deras system!
Angående släp så finns det ju inte så många som väger 3,5 ton och inget över det vad jag vet?
Fio: Vad ska du köpa för något?
Undret igen: Haha, ja mitt liv finns packat i en necessär.
Jag har ju lägenhet söder om Stockholm och jobbar mitt i smeten. Gården är ju nästan 8 mil bort och där bor jag för det mesta.
Stora målet jag pratar om är såklart EM i höst, om det inte går att finansiera eller nå dit är SM målet och börja kvala för nästa år.
Dessutom bor ju pojkvännen i Lund som du vet, och det är ju en parameter som stör logistiken ännu mer
Fio igen: Haha, du har rätt såklart men det är lätt att sitta och sukta över tävlingar så här i kylan
Dessutom känner jag att jag måste välja, satsa eller inte. Måste liksom välja nu om jag ska åka på alla dess kval eller inte, annars har jag en helt annan tävlingsplanering där jag kommer åka på så mycket jag kan i sverige. Allt eller inget liksom. Det är ju ingen mening att komma på det halvvägs in i terminen att jag vill försöka kvala eller också att inse att pengarna inte finns