Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dagens heta träningstips:Neeej då, jag har genom högst vetenskapliga studier observerat att man har ont lika många dagar som man har badat antal katter Men det är ju en sjukt oergonomisk ställning faktiskt, jag ska leta rätt på ett sånt badbord som @Smulis har för att spara lite på ryggen.
Jag brukar oftast sitta i badkaret när jag tvättar min katt. Har man bara en t-shirt eller liknande riskerar man inte rivmärken. Men en sak man inte får glömma, klipp alltid klorna INNAN bad... inte efter.Dagens heta träningstips:
- Vill du träna ryggen? Duscha katten!
- Eller vill du träna låren/rumpan? Bada katten!
Träningsvärk nästan 100% säkert
(Iallafall om man utgår från mina erfarenheter )
Aj! Nä det skulle jag inte våga, jag kan inte tänka mig hur rivna mina lår/ben skulle bli av det Det är ju det som är bra med byxorna!Jag brukar oftast sitta i badkaret när jag tvättar min katt. Har man bara en t-shirt eller liknande riskerar man inte rivmärken. Men en sak man inte får glömma, klipp alltid klorna INNAN bad... inte efter.
Beklagar verkligenNu är hon tydligen borta, min älskade Singha. Snart får jag hem henne i en kartong.
Hon hade hittat ut till stora vägen, jag var naiv att tro att den låg för långt bort och att vårat hus låg tryggt till för att ha utekatt. Så fel jag hade.
Hon måste förbrukat alla liv hon hade när hon kämpade mot infektionen efter kastreringen. Fan.
Hon var verkligen världens finaste katt i mina ögon. För bra för att vara sann. Alltid go och glad.
Tack hörrni! @Marty @Linta
Hon är hemma och begravd nu. Lika fin som vanligt, men hennes livfulla musjägarsjäl jagar nu vidare på andra jaktmarker.
Tydligen hade hon legat på stora vägen igår kväll då några hittat henne och lagt henne i diket och tagit bild och annonserat på facebook. Min kompis hade sett det i förmiddags och var ute och plocka upp henne och hörde av sig till min sambo, jag sov efter att ha jobbat natten. Tacksam för de som flyttade henne och annonserade (hon hade chip och tatuering också, vet inte om de missade det) samt att min kompis åkte och plockade upp henne. Hade känt hemskt om hon hade legat kvar i vägkanten och ruttnat och jag aldrig hade fått veta vad som hänt .
Det konstiga var att jag tänkte på henne i morse innan jag somna.
Åh, vad skulle hon ut där och göra? Vårat hus är omgivet av gärden, hagar och skog och så skulle hon ändå följa våran lilla grusväg ut till stora vägen .
Älskade bus . Bara strax över året blev hon. Saknar henne redan massor.
Åh nej Så hemskt, och jag beklagar verkligen förlustenTack hörrni! @Marty @Linta
Hon är hemma och begravd nu. Lika fin som vanligt, men hennes livfulla musjägarsjäl jagar nu vidare på andra jaktmarker.
Tydligen hade hon legat på stora vägen igår kväll då några hittat henne och lagt henne i diket och tagit bild och annonserat på facebook. Min kompis hade sett det i förmiddags och var ute och plocka upp henne och hörde av sig till min sambo, jag sov efter att ha jobbat natten. Tacksam för de som flyttade henne och annonserade (hon hade chip och tatuering också, vet inte om de missade det) samt att min kompis åkte och plockade upp henne. Hade känt hemskt om hon hade legat kvar i vägkanten och ruttnat och jag aldrig hade fått veta vad som hänt .
Det konstiga var att jag tänkte på henne i morse innan jag somna.
Åh, vad skulle hon ut där och göra? Vårat hus är omgivet av gärden, hagar och skog och så skulle hon ändå följa våran lilla grusväg ut till stora vägen .
Älskade bus . Bara strax över året blev hon. Saknar henne redan massor.
Ja, du kan ju ha rätt.
Usch vad jobbigt att leva med ovissheten .
Jag har i alla fall mailat katthemmet och berättat hur vi bor och vad som hänt och hört om det fanns någon chans att vi kunde få köpa av dem. Och hon svara att det fick vi gärna. Jag var rädd att vi inte skulle bli godkända... Tänkte kanske ringa och höra om vi kan komma och kika imorgon. Jag har spanat in en liten Igor på deras hemsida.. Vi får väl se
-Jag hoppas verkligen du får tag på en katt som du kommer att tycka lika mycket om. Katter är så olika, många nöjer sig med sitt lilla revir på 250 m2 i dm ungefär, andra gör jaktutflykter hit och dit. Istället för att ta en katthemskatt så så kanske du skulle ta en omplaceringkatt direkt från ägaren? Då kan du få höra hur den är. Finns alltid annonser på till ex blocket.