Men om en norrman tycker att ens katt som ofta är i skogen är en riktig skatt då? Då är det väl en norsk skogskatt?Norrmän har inga skatter i skogen. Däremot katter i skogen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men om en norrman tycker att ens katt som ofta är i skogen är en riktig skatt då? Då är det väl en norsk skogskatt?Norrmän har inga skatter i skogen. Däremot katter i skogen!
Men om en norrman tycker att ens katt som ofta är i skogen är en riktig skatt då? Då är det väl en norsk skogskatt?
Luktar era katter också sådär underbart gott så ni bara vill borra in huvudet i dom hela tiden?
Bra hjärngympaNorsk skogskattkatt?!
Fick lite ont i huvudet av den där meningen
Har jag en katt eller kanin? Jag såg just Alice skutta efter en pappersboll precis som en kanin gör, några hopp i rad.
Min älskade knäppis
Och ja, jag älskar att burra ned ansiktet i hennes päls trots allt katthår som då hamnar precis överallt i och på ens ansikte Men hon doftar faktiskt inte särskilt kraftigt har jag märkt (förutom när hon precis ätit eller varit på lådan förstås ), även om jag älskar den.
Luktar era katter också sådär underbart gott så ni bara vill borra in huvudet i dom hela tiden?
Det är en Alice såklart! Har ju själv en här hemma@sthu : Haha, jag vet inte riktigt vad hon är, men dunboll tror jag sammanfattar henne ganska bra. Hittas oftast sovandes i suspekt ställning på golv eller någonstans där det är väldigt trångt. Sover ca 23 timmar om dygnet så bilder på en vaken varelse av denna sort är väldigt sällsynt. Trots all denna päls är varelsen väldigt frusen och väcker matte flera gånger per natt med ett buffande. Då är det bara att lyfta på täcket och göra plats, annars vet man inte riktigt vad som kan hända. Kanske varelsen fryser ihjäl? Lystrar till namnet Alice. Hon kan se död ut, men när varelsen hör någon ropa "Alice" tycks hon vakna från de döda och kommer vankande. Är det riktigt bråttom kan varelsen gå med något längre steg. Det gäller att spara på energin till allt skuttande som ska hinnas med under den timmen hon är vaken.
(Hon kan se lite mer normal ut också)
Låter som ni har det riktigt underbart med er tuss där hemma . Passa på! Om ett par månader kan hon tänkas bli en dryg tonåring som inte alls är speciellt söt när hon hittat en toarulle när ni inte varit hemma och papper ligger över hela bostaden . Det är ju en jäkla tur då att de kan komma och krypa upp och kurrar och myser ibland. Då smälter ju hjärtat ändå .