@transmission Låter bra tycker jag för det kan iallafall inte skada med att prova det! Annars så är det väl en fråga om hur vana katterna är vid oljud, min Alice är van vid motorljud sen liten så jag tycker att hon är makalös i hur lite hon reagerar på sånt Men säkert finns det katter som tyvärr aldrig vänjer sig heller, men prova först ett litet tag - gärna med feliway! - tycker jag
Gud vad långsam jag är på att svara men jaa, jag ska nog allt testa! Det jag funderar på är hur det blir "efter" feliwayen? Kan katten bli "beroende" eller något av den och vantrivas utan den fast den trivts innan? Katten som reagerar är öht rätt känslig för vissa ljud (dammsugaren och fläkten = kattmördare) men nu efter renoveringen var det ganska mycket värre även om det sedan blev bättre igen dag för dag. Å andra sidan kommer ju renoveringen fortsätta igen så småningom och då gissar jag att det kommer bli värre igen. Nä, feliway blir det, måste i alla fall testa! Undrar om det fungerar så att hon blir mer avslappnad när andra kommer på besök också..? Hm.