Kanske Men jag vill inte ha några klätterapor dockHaha, har mina möjligtvis nån del i detta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske Men jag vill inte ha några klätterapor dockHaha, har mina möjligtvis nån del i detta?
Traxex luktar illa. Hon stinker verkligen! Först fattade jag inte varför, vad fasen har kattskrutten gjort?!
Men så gick jag ut i vardagsrummet och får syn på henne. Sovandes. I matskålen. Med blötmat i.
För det vore ju synd att sova några centimeter åt sidan, eller egentligen var som helst i lägenheten. Nej, just matskålen (med mat i, det är viktigt) är det absolut bästa stället i hela världen.
Kattfan. Nåja, det är ju ett bra sätt att få de båda vuxna att äta mindre.
Jag fick av en händelse se att en person tagit hem en kattunge som är 7 veckor. På FB förstås, men hur kan folk glatt förkunna att nu har mina barn fått en liten kattunge och den är så söööt men 7 veckor? Det här är inte folk jag känner och länken kommer från en förståndshandikappad pojke. Vad gör man?Men lilla kissen då!
Har en historia på samma tema... avkomman till en vän tyckte, efter en blöt natt, att det var en bra idé att somna med huvudet i kattlådan.
Vill man verkligen göra så kan man ju kontakta länsstyrelsen eftersom det är de som har tillsyn på djur och ska se till att lagarna följs. Tyvärr har jag märkt att den typen av fall sällan blir prioriterade av dem. Jag skulle åtminstone påpekat det för de som köpt katten och berättat för dem vad lagen säger och varför kattungar ska vara kvar med sin mamma och sina syskon.Jag fick av en händelse se att en person tagit hem en kattunge som är 7 veckor. På FB förstås, men hur kan folk glatt förkunna att nu har mina barn fått en liten kattunge och den är så söööt men 7 veckor? Det här är inte folk jag känner och länken kommer från en förståndshandikappad pojke. Vad gör man?
Haha, jag är inte så utsatt, men sambon däremot har en hel del erfarenhet av TKIS - tung katt i skrevet.Ni vet den där känslan när man ligger i sängen och suckar nöjt och är nästan på väg att somna ... Och så landar plötsligt ett litet (på nästan fem kilo) MONSTER på din mage så hela din kropp vaknar av chocken och monstret tittar inte ens åt dig, den skulle ju bara till andra sidan?
Ja ... den där känslan alltså
Haha, jag är inte så utsatt, men sambon däremot har en hel del erfarenhet av TKIS - tung katt i skrevet.
Jag har faktiskt en del erfarenhet av det också fast när jag är kissnödig, då stannar hon gärna just där urinblåsan är med en tung tassHaha, jag är inte så utsatt, men sambon däremot har en hel del erfarenhet av TKIS - tung katt i skrevet.
@Vogue : Nu måste jag bara sticka ut hakan och påpeka att det inte finns någon kattras som heter Norsk SkogSkatt... Norsk Skogkatt möjligen. Hade mamma stamtavla? Annars är hon nog helt enkelt bara en långhårig huskatt. Även fast inte folk verkar tro det så kan vanliga huskatter (bondkatter) också vara långhåriga utan inblandning av skogkatt eller maine coon eller annan långhårig raskatt.
Jag märker på ett S eftersom de allra flesta tror att det heter skogskatt, men det gör det inte. På så vis kan man kanske lyckas sprida till någon mer att rasen heter Norsk Skogkatt och inget annat.Men på riktigt? Märka på ett S?
Givetvis har hon stamtavla, annars hade jag väl aldrig skrivit "ren"?
Han är uppfödd hos mina kusiners vänner, så
Lägger noll prestige i vilken sort Simon är, han är bäst oavsett.
Men alltid roligt att få veta!
Jag märker på ett S eftersom de allra flesta tror att det heter skogskatt, men det gör det inte. På så vis kan man kanske lyckas sprida till någon mer att rasen heter Norsk Skogkatt och inget annat.
Rasen spelar ju ingen roll . Simon är ju minst lika älskad oavsett.