Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Isola upptäckte häromveckan att hon har en lattjo svans att leka med och nu är det full svansfight minst en gång per kväll. Någon mer som har en katt som kommit på sådana där saker "lite senare" i livet (Isola är ju 12...)?
Kul att det finns fler. Började fundera på om hon fått en knäpp på riktigt.
Är kissemisserna inte lite knäpp från början...
Tassa har precis blivit av med husse (särbon har åkt hem, hon bestämde sig för att han är husse när pappa gick bort) så hon är lite sur. Hon kan vara kurrig mot mig men hon är pinsam mot särbon, fjäskar som sjutton! Sitter han på kökssoffan så klistrar hon sig bredvid och ska bli klappad. I TV-soffan ska hon ligga på honom, något annat duger inte!
Den andra är.. tja, inte så smart kanske Men det är ändå mammas kisse
Ååh så spännande, jag tror att jag börjar bli lite kattungesjuk så jag ser fram emot bilderna@Asko : Bilder blir det givetvis! Planerar till och med att köpa en ny kamera. Det är väl ett måste, eller hur?
Titta vad jag hittade i Sallys päls i eftermiddag? Att man kan bli så löjligt glad över ett par rosa tuttar . Kring den 20:e oktober blir det Ragdollbebisar om allt går som det ska.
Jag själv älskar också att det märks att Alice är mattes kattÄr kissemisserna inte lite knäpp från början...
Tassa har precis blivit av med husse (särbon har åkt hem, hon bestämde sig för att han är husse när pappa gick bort) så hon är lite sur. Hon kan vara kurrig mot mig men hon är pinsam mot särbon, fjäskar som sjutton! Sitter han på kökssoffan så klistrar hon sig bredvid och ska bli klappad. I TV-soffan ska hon ligga på honom, något annat duger inte!
Den andra är.. tja, inte så smart kanske Men det är ändå mammas kisse
Jippie såklart!Dumma mig, eller jippiiiiie!!?