Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Absolut, hur många olika som helst! Jag har ett i puderform som ska borstas in, och två i sprejform. Använder dock bara ett, ena sprejen. Att borsta in vitt puder på en mörk katt känns lite riskabelt, och den andra sprejen är i samma flaskformat som hårsprej så han är skiträdd för den. Han blir i princip lika fluffig och väldoftande som efter ett riktigt bad.Om jag får hoppa in lite, du nämnde torrschampo, finns det för katter??
Låter ju väldigt praktiskt, man blir ju ledbruten av att stå böjd över badkaret. Får hålla utkik efter någon billig begagnad och prova helt enkelt. Haha ja det skulle kanske funka, men jag får nog surra fast tassarna på nån vänster för att få ner honom.Haha ja precis en balja på ställning visserligen med en sittdel för bebisar i den men det är ändå tillräckligt med utrymmet för att hon ska kunna stå hyfsat i den ^^ Men får jag någon gång möjlighet så vill jag byta ut den mot en som är helt flat i botten så man även kan bada hundarna där i vid behov. Jag är glad trots det då hon kommer upp en bra bit så man slipper stå böjd över badkarskanten =)
Mjae en 10-liters hink låter väl lite väl litet åt Sixten tycker jag, en 20-liters kanske passar bättre ?
Men du ser, vilken lyx för två kattdamer!Kom på att de visst fick lite special igår på nyårsafton Sessan fick flera kulor med torrfoder (hennes absoluta favoritmat) och Tesla fick slicka på mina fingrar efter att jag ätit chips Haha lyckan fullkomlig
Absolut, hur många olika som helst! Jag har ett i puderform som ska borstas in, och två i sprejform. Använder dock bara ett, ena sprejen. Att borsta in vitt puder på en mörk katt känns lite riskabelt, och den andra sprejen är i samma flaskformat som hårsprej så han är skiträdd för den. Han blir i princip lika fluffig och väldoftande som efter ett riktigt bad.
Haha vilken synLåter ju väldigt praktiskt, man blir ju ledbruten av att stå böjd över badkaret. Får hålla utkik efter någon billig begagnad och prova helt enkelt. Haha ja det skulle kanske funka, men jag får nog surra fast tassarna på nån vänster för att få ner honom.