Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Topp form till slutet av maj??
Det kan jag ju lova dig att det kommer han inte och vara Han har inte vart i toppform nångång när du haft han, så tyvärr så tror jag inte att han kommer att vara det till sommar, och nu har han ju stått i 3 månbader och du ska sätta igång han nu snart.. Men till nästa år så är han nog i toppform
Menade inte det, råkade skriva lite fel. Däremot i slutet av maj kommer han ha betydligt bätte kondition och vara mit mer musklad än innan eftersom han är frisk . Men till augusti tävlingarna kommer vi nog iaf vara i form nog att tävla. även om det inte är "topp"[/QUOTE
Ja det låter ju lite mer rimligt, trodde du hade gått och blivit helt knäpp
Ja du kan ju försöka med att komma ut och tävla till augusti
Man vill ju så gärna att dom ska komma igång och vara i prima skick på engång, men man får tänka på att det viktigaste är att hästen kommer att vara i bra skick när den väl är igång så att det inte går för fort med allt..
Men jag lovar ni kommer att hinna med allt!
Tjoho vad kul! Det finns hopp för oss då trots allt
Nu måste jag vara dum här och fråga vad ett medical card är? Något man behöver när man startar FT ?
Finns det inga lätta terrängtävlingar med enbart terrängdelen i Sthlms län? Har hört talas om dessa förut, bland annat en i rosersberg?
2 april har SWFRK en prova på fälttävlan på Runsten som kallas "Fälttävlan för alla" mer om detta finns att läsa om på deras hemsida www.swfrk.com. Står under aktuellt.