Snacktråd 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tror jag skickade länkar till alla som ville ha det och roat mig själv med att skapa muggar och nyckelhållare. :)

Men nu kräver jag att alla som fått länkar lägger upp bilder! :p :up:
Det är SVÅRT att göra mina maskade katter så att det ser vettigt ut... Men när jag lyckats så lovar jag att lägga upp.

Jag har också problem med att få till min gullebulle. Han är svart men vit både på bröst och mage, men svarta ben. Den inställningen finns inte :cautious: Lovar att lägga upp bilder när jag bestämt mig haha!

Likheten är slående...

Nikita%20mugg%202_zpsze95qgn6.jpg

c50dbd7a-5436-42aa-877c-1018396a3c0b_zpsgaeoe8sk.jpg

:p :rofl:

Jag avundas er lite som har katter med söta eller iallafall normala namn, skulle jag ha muggar eller filtar med mina katters namn skulle det bara vara konstigt :cautious::rofl:

Lova (högra) är svår att få till:
12919825_10153579181302029_1302200161163865558_n.jpg

Och nu när jag ser den här bilden så OJ vad hon satt päls!! Är det kastreringen som gjort det? Hon kastrerades i februari, bilden ovan är från april och nu är hon en dunboll!
Den här bilden är också några månader gammal, när slutar pälsen växa?! :eek:
2016-06-28%2017.26.32.jpg

Här kommer mina killar då.. M ska ha vita ränder, inte mörka, och tjockis ska vara vit under magen, men det gick inte att välja. Tycker tjockis blev ganska så lik ändå :rofl:

katterna_57c87c14ddf2b33ddd5e7265.png
Hahaha ååh vad härlig tjockis ser ut! :rofl::love: Han ser ju visst ut att vara vit på magen. Området bakom frambenen tänker jag mig vara typ låret/bakbenet :)

Lova (högra) är svår att få till:
12919825_10153579181302029_1302200161163865558_n.jpg

Och nu när jag ser den här bilden så OJ vad hon satt päls!! Är det kastreringen som gjort det? Hon kastrerades i februari, bilden ovan är från april och nu är hon en dunboll!
Den här bilden är också några månader gammal, när slutar pälsen växa?! :eek:
2016-06-28%2017.26.32.jpg
Kastreringen förstör pälsen, i know :cool::p min har fårets underull :grin::D

Men hon är jättesöt! :love: Jag älskar hennes gråa "bläs"

Luna är förövrigt jävligt hård på mobilladdare nu. Favoriten är vita, runda, tunna sladdar. Hon har tidigare bitit min mors (splitternya) laddare i två delar.

För en månad sedan så gick plötsligt min rosa, platta laddare sönder. Köpte en ny, helt vanlig vit samt beställde två till sladdar på nätet. Tre dagar senare var en sönderbiten. Den andra missade jag att vakta för någon vecka sedan, så den är oduglig nu också. Jag har alltså en laddare kvar, som hon NÄSTAN kunde klia tänderna på härom dagen då jag vände ryggen till under ett par minuter. Så nu är ytterligare sex sladdar på väg hem till mig. Undrar hur länge de håller. :devil:

Hahaha ååh vad härlig tjockis ser ut! :rofl::love: Han ser ju visst ut att vara vit på magen. Området bakom frambenen tänker jag mig vara typ låret/bakbenet :)

Tjockis är jättehärlig! :D Världens goaste katt, brukar skoja om att jag ska köpa en bärsele så han kan vara med mig hela dagen, det skulle han älska :rofl: När jag fick honom var han så himla skygg, vågade bara komma fram på natten och fräste om han såg en människa. Vilken förvandling :love:

Han ska egentligen vara vit på hela bakbenen och låren också, men jag tycker han blev bra ändå :D

För att visa skillnaden på okastrerad och kastrerad är min numera änglakatt Sally ett tydligt exempel ;)

image.jpg

Okastrerad :cautious:
imagef4e9e.jpg

Kastrerad :nailbiting:
Huuu! Alice kastrerades ganska tidigt så jag har inga direkta bevis som de där men jag har på känn att det var nästan precis sådär för henne också :nailbiting:O_o
Nästan så att man vill inte kastrera bara för pälsen skull :cool:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
0
· Visningar
157
Senast: EmelieW
·
Övr. Katt Jag funderar på att teckna någon form av veterinärvårdsförsäkring för mina katter. Har aldrig tidigare haft katter försäkrade, utan...
2
Svar
31
· Visningar
906
Övr. Katt Jag sitter med världens ångest över att behöva flytta min älskade lilla katt, från hans trygga revir. Han kom till mig för 5 år sedan...
Svar
10
· Visningar
572
Senast: startpompe
·
Övr. Katt Nu är min killes katt försvunnen igen. Hon brukar aldrig gå långt, utan håller sig till området. Men grannens katt är alltid ute (aldrig...
Svar
3
· Visningar
391
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka