Oh wow, missade att så många ville ha PM, ber om ursäkt!
Edit: Har skickat PM till alla (hoppas jag) ifall någon inte fått länken![]()
Danke!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är SVÅRT att göra mina maskade katter så att det ser vettigt ut... Men när jag lyckats så lovar jag att lägga upp.Jag tror jag skickade länkar till alla som ville ha det och roat mig själv med att skapa muggar och nyckelhållare.
Men nu kräver jag att alla som fått länkar lägger upp bilder!![]()
![]()
Hahaha ååh vad härlig tjockis ser ut!Här kommer mina killar då.. M ska ha vita ränder, inte mörka, och tjockis ska vara vit under magen, men det gick inte att välja. Tycker tjockis blev ganska så lik ändå
![]()
Kastreringen förstör pälsen, i knowLova (högra) är svår att få till:
![]()
Och nu när jag ser den här bilden så OJ vad hon satt päls!! Är det kastreringen som gjort det? Hon kastrerades i februari, bilden ovan är från april och nu är hon en dunboll!
Den här bilden är också några månader gammal, när slutar pälsen växa?!
![]()
jäklar! Visst är det stor skillnad på vår ragdoll - men det därFör att visa skillnaden på okastrerad och kastrerad är min numera änglakatt Sally ett tydligt exempel
![]()
Okastrerad
![]()
Kastrerad![]()
Hahaha ååh vad härlig tjockis ser ut!Han ser ju visst ut att vara vit på magen. Området bakom frambenen tänker jag mig vara typ låret/bakbenet
![]()
Huuu! Alice kastrerades ganska tidigt så jag har inga direkta bevis som de där men jag har på känn att det var nästan precis sådär för henne ocksåFör att visa skillnaden på okastrerad och kastrerad är min numera änglakatt Sally ett tydligt exempel
![]()
Okastrerad
![]()
Kastrerad![]()