När man sitter i en stuga mitt ute i skogen och det plötsligt rycker våldsamt i dörrhandtaget
M har lärt sig ett nytt knep. Tack för den hjärtattacken, kattkräk!![]()
Gulp!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När man sitter i en stuga mitt ute i skogen och det plötsligt rycker våldsamt i dörrhandtaget
Jag hade dött på fläcken!När man sitter i en stuga mitt ute i skogen och det plötsligt rycker våldsamt i dörrhandtaget
Vet inte om det funkar, men det märks väl:
https://instagram.com/p/BI2prjkgn_5CDpBVrZxBBto5MWfUcawIBtgfpw0/
Asch!Kontot är privat, så det gick inte.![]()
Japp! Vår lata ragdollhona fick nys på lillkattens (som inte flyttat hem till oss än) nya leksak och gick lös på den
Japp! Vår lata ragdollhona fick nys på lillkattens (som inte flyttat hem till oss än) nya leksak och gick lös på denHon letade rätt på den i kassen jag burit hem den i
![]()
Vi blev skapligt förvånade!Mina gamla tanter (12 år) kan bli helt galna på en Kickeroo![]()
Oj! Märkligt att flera katter går igång ovanligt mycket på denna enkla leksak.Ja vad lustigt, jag öppnade i appen i går och testade webbläsare nu, det funkar! @athena_arabians @Gimlan
Jag fick parkera kickeroon, min äldre katt överreagerade lite lätt och delade ut smällar till den yngre också.![]()
Oj! Märkligt att flera katter går igång ovanligt mycket på denna enkla leksak.
Låter sannolikt.Ja, faktiskt. Jag tror väl att just min katt rent allmänt "snedtänder" lite på kattmynta, och så i kombination med kickeroons storlek så blir det extra hetsigt.![]()