Ena kissen hittad! Av de som var "stulna" alltså.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Funderar på om man skulle utfodra bebis med mush i första hand, bra eller dålig idé?
Gillar tanken med barf och färskfoder men barf tror jag inte min partner skulle gillaBra skulle jag säga!
Ena kissen hittad! Av de som var "stulna" alltså.
Vad bra! men, den ena? Var hittades den, ute i skog och mark liksom? Du behöver inte svara om du inte vill (eller vet).![]()
Går det att stänga in henne i badrummet en stund, för att se om hon kan reda ut det själv där?Hjälp!!
Lova har lyckats "sätta sig på bajset" så hela rumpan är en stor brun kaka... Hon är ju skygg,vi kan ta på henne men bara på framsidan och ryggen.
Vad i hela fridens namn gör jag?!
Vad kan jag ens göra?
Jag kan kanske, kanske mata och borsta med karda.. men det blir nog bara ett drag och jag är rädd att det stjälper mer än det hjälper...
Går det att stänga in henne i badrummet en stund, för att se om hon kan reda ut det själv där?
Släng in lite godis i badrummet, tänd lampan och låt henne ha tråkigt där inne nån halvtimme för att se om hon försöker tvätta loss det själv. Förhoppningsvis slipper du göra något mer hands on dåJa! Jag kan i alla fall försöka. Just nu ligger hon på golvet och sover, jag tror jag låter henne ligga där tills hon självmant går upp..?
Suck.![]()
Släng in lite godis i badrummet, tänd lampan och låt henne ha tråkigt där inne nån halvtimme för att se om hon försöker tvätta loss det själv. Förhoppningsvis slipper du göra något mer hands on då![]()
Så lite så! Bidrar gärna med tips och idéer om jag kanKanon, tusen tack!
(Du har flera gånger varit snabb att svara bra när jag har problem,tack!!)