Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Täcker det inte med att han springer okastrerad utomhus och främjar huskattsaveln? Ursäkta min bittra ton, men jag bara misstänker att han träffar på både en och två fruar på sina promenaderBåde Räven och jag vill hitta en fru till honom. Det är svårt
Täcker det inte med att han springer okastrerad utomhus och främjar huskattsaveln? Ursäkta min bittra ton, men jag bara misstänker att han träffar på både en och två fruar på sina promenader![]()
För mig som registrerad uppfödare känns det bara så avlägset att man vill släppa ut sin fertila avelskatt. Jag hade nog inte vågat göra det oavsett var jag bodde. Men vi alla är olika, och det är ju bra att han är chippad nu i alla fall. Då kanske han inte känner sig lika manad att ge sig ut på nya långäventyr på ett tag.Tack för den passningen! Kändes värmande!
Vet du vad, efter sin 3 månaders sejour på en annan ö har det inte fötts en enda tickad unge där. Så nej, uppenbarligen räcker det inte. I våra trakter - där han håller sig finns inte en enda fertil hona som han kommer åt
Han är på chip nu som har full verkan inom kort.
För mig som registrerad uppfödare känns det bara så avlägset att man vill släppa ut sin fertila avelskatt. Jag hade nog inte vågat göra det oavsett var jag bodde. Men vi alla är olika, och det är ju bra att han är chippad nu i alla fall. Då kanske han inte känner sig lika manad att ge sig ut på nya långäventyr på ett tag.![]()
SpännandeIih har varit och hälsat på kattuppfödare![]()
När vi precis hämtat hem Hollie, en riktig skyggis, lyckades hon gömma sig så vi trodde hon ramlat ut genom ett fönster (hur nu det skulle gått till, fönstret var öppet kanske 2 cm). Massor med panik och flera timmars letande både inne och ute hörde vi något konstigt från köksfläkten. Öppnade den och där låg katten och tryckte! På något sätt hade hon kommit in i ventilationen till köket och in i köksfläkten.
Underskatta aldrig en katts förmåga att gömma sig!
Jadå, det fick jagSpännande. Fick du ett bra intryck?
Pälsfröken har precis försökt låta som en morrande hund och trodde jag skulle bli rädd.
Anledningen är att klotången åkte fram så nu är sporrarna klippta och även en bakklo.
Bättre än inget, får ta det som jag kommer åt och fortsätta senare någon gång igen, resterande tid av idag lär jag inte se till henne så mycket.
/elaka hemska och vidriga betjänten.
Luna har kroniska förändringar på njurarna. Just nu är det osäkert hur det ser ut, om vi kanske lyckas fånga upp det innan det blivit riktigt illa. Oavsett är det inte ett dugg roligt. Just nu känner jag mig så jävla tom. Lilla Luna.![]()