Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aha toppen. Har ju missat alla andra år men får väl se till att ha semester detta året då!
Hihi. Vi har sån härlig snö på stubben och vallenJag jobbar den helgen han kommer, han kunde gott kommit helgen efter. Då hade jag kunnat åka dit och titta iallafall. Han lär väl komma fler gånger hoppas jag nu när han är mer i Sverige. Nu är jag alldeles för ringrostig för att våga vara med på en träning men kanske till hösten
Fy fan jag dör i denna jävla kyla och så ingen jävla snö så det går inte att rida ute heller
Hoppas jag också!!Undrar om det blir någon fälttävlansvecka i år och isåfall vart? Känns som alla tävlingsplatser försvinner. Om det inte går tillbaka till att vara på Flyinge vill säga vilket jag personligen tycker är bäst!
Jag lovar dock inget, det verkar ju inte vara något officiellt vad jag hittat!
Jag är också anmäld till Yogi-kursen. Givetvis jobbar jag också den helgen, så bearbetar mina kollegor för att få dem att byta jourhelg med mig!
Var har du sett det?Ja. V. 30 har jag noterat. Flyinge i guess då det var i en funktionärsgrupp där
I en funktionärsgrupp står det juVar har du sett det?
Nästa steg är att lära sig fotografera!
Nästa steg är att lära sig fotografera!
Uppenbarligen. Det måste bero på färgen att det inte finns några kontraster och så...Hahaha ja typ, det är fan assvårt att fotografera en häst.
Uppenbarligen. Det måste bero på färgen att det inte finns några kontraster och så...
Ganska jobbigt ja. I dag vågar jag knappt kolla på min hästIgår övade Tiger och My med sin tränare. Tiger fick öva på att gå på stallplanen och My typ att göra en sak, känns väldigt lovande inför säsongen Intressant att få en helt annan inblick i hästens mentala tillstånd men samtidigt ganska jobbigt.
Ganska jobbigt ja. I dag vågar jag knappt kolla på min häst
Alltså VAD exakt har ni varit med om, @the_connemara och @Wilisia? Låter helskumt!
Är det inte bättre att hon gör underverk med dig och @Wilisia ? Brukar ofta inte vara hästarna som behöver så mycket psykologhjälp....Jag har lurat med @Wilisia till en tränare jag träffade i oktober förra året och som gör underverk med min häst. Kallar henne Tigers psykolog, är nog bästa beskrivningen Alltså jag är så kass på sådant så det går liksom inte riktig för mig att förklara. Jag hade också väldigt svårt att se vad hon beskrev i början, jag såg en olycklig häst bara. Men jag märkte så stor skillnad på min häst, som att någon äntligen såg och förstod honom?