Snacktråd 2018

@fio och @Lady_S
Tack så mycket för tipsen :bow:

Det var inga problem alls att hinna. Och själva tävlingen gick långt över förväntan. Låg i ledning efter dressyr och hoppning, sen 0 fel på hinder men 3 tidsfel i terrängen så blev ingen placering. Tog låååånga anridningar till ett par hinder och tänker att jag inte vill ha klocka förrän om många starter. Så lite mer rutin gällande tempo så löser det sig. Fälttävlan är verkligen bästa sporten, har haft den roligaste helgen på länge :heart

@fio och @Lady_S
Tack så mycket för tipsen :bow:

Det var inga problem alls att hinna. Och själva tävlingen gick långt över förväntan. Låg i ledning efter dressyr och hoppning, sen 0 fel på hinder men 3 tidsfel i terrängen så blev ingen placering. Tog låååånga anridningar till ett par hinder och tänker att jag inte vill ha klocka förrän om många starter. Så lite mer rutin gällande tempo så löser det sig. Fälttävlan är verkligen bästa sporten, har haft den roligaste helgen på länge :heart
Kul att det gick bra! Och jag håller med, det är bästa sporten! :love:

Mvh,
Lady_S

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 111
Senast: malumbub
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 406
Senast: QueenLilith
·
Foder & Strö Trodde vi hade en sådan tråd men jag letade kanske för dåligt eller så kommer den här :D Är nyfiken på hur bukefolkets grovfoderår blev...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 307
Senast: Shixle
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 438
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar