Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaha, dög inte Pigan längre. Först och främst får vi se vad som står i stallet. Jag vill fortf sälja den stora så jag har råd med att leva, den lilla tänkte jag kunde börja sista helgen i Maj i Dagstorp. Hon får börja hoppa i mitten på denna månaden. Hon har redan hoppat mycket utan hinder dockEller jag menar såklart @Wilisia
behöver ridas en hel del av chefen o den lilla.
den lilla tänkte jag kunde börja sista helgen i Maj i Dagstorp. Hon får börja hoppa i mitten på denna månaden.
Känns som om vi behöver definera vem "den lilla" är... ryttaren eller hästen? Eller har de båda samma smeknamn för "enkelhets skull"??
Fuxsto??
Eller får vi ingen ny ledtråd förräns nästa vecka...?
@fio går väl inte ihop med ston??
Jaha, dög inte Pigan längre. Först och främst får vi se vad som står i stallet. Jag vill fortf sälja den stora så jag har råd med att leva, den lilla tänkte jag kunde börja sista helgen i Maj i Dagstorp. Hon får börja hoppa i mitten på denna månaden. Hon har redan hoppat mycket utan hinder dock
Nä och så ska det förbliJag har aldrig fattat det där
Nä och så ska det förbli
Bananer i pyjamas de komma två och två
För mycket prosecco??
För mycket prosecco??
Det där är väl typical 50+?Jag som gammal tant kan det som inte de unga kan
Det där är väl typical 50+?
Det där är väl typical 50+?
Jag behöver inte gasa, den täcker lite mer mark än era turboråttor.jag gissar att @LenaH får rida på ordentligt på sin Bruna Häst för att hänga med nån av oss!
hahahahha ja ja.....Jag behöver inte gasa, den täcker lite mer mark än era turboråttor.