Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaha, dög inte Pigan längre. Först och främst får vi se vad som står i stallet. Jag vill fortf sälja den stora så jag har råd med att leva, den lilla tänkte jag kunde börja sista helgen i Maj i Dagstorp. Hon får börja hoppa i mitten på denna månaden. Hon har redan hoppat mycket utan hinder dockEller jag menar såklart @Wilisia![]()
behöver ridas en hel del av chefen o den lilla.
den lilla tänkte jag kunde börja sista helgen i Maj i Dagstorp. Hon får börja hoppa i mitten på denna månaden.
Känns som om vi behöver definera vem "den lilla" är... ryttaren eller hästen?Eller har de båda samma smeknamn för "enkelhets skull"??
![]()
Fuxsto??
Eller får vi ingen ny ledtråd förräns nästa vecka...?![]()
Jaha, dög inte Pigan längre. Först och främst får vi se vad som står i stallet. Jag vill fortf sälja den stora så jag har råd med att leva, den lilla tänkte jag kunde börja sista helgen i Maj i Dagstorp. Hon får börja hoppa i mitten på denna månaden. Hon har redan hoppat mycket utan hinder dock![]()
Nä och så ska det förbliJag har aldrig fattat det där![]()
Nä och så ska det förbli![]()
Det där är väl typical 50+?Jag som gammal tant kan det som inte de unga kan![]()
Det där är väl typical 50+?![]()
Det där är väl typical 50+?![]()
Jag behöver inte gasa, den täcker lite mer mark än era turboråttor.jag gissar att @LenaH får rida på ordentligt på sin Bruna Häst för att hänga med nån av oss!
hahahahha ja ja.....Jag behöver inte gasa, den täcker lite mer mark än era turboråttor.![]()