Snacktråd 2018

Aha det finns en tanke om att rida själv alltså?

Kanske. Beror på hur mycket vi kan träna innan, och om det finns 80 såklart. Men troligtvis vill jag ha honom mer riden av chefen o den lilla (så han håller sig frisk :cautious:) så att den lilla får starta. Jag börjar gärna med Vinslövs 70 o sen Sugar Cup Senior :D

• Gilla
Reactions: fio
Det är inte direkt så mycket att jag tycker det är läskigt längre, han känns jättefin numera. Men hittills har han ju inte hållt för att "bara träna" för mig utan behöver ridas en hel del av chefen o den lilla.

Visst är det inga kval i stilterrängen? Till 100 alltså? Jag har ju tappat min kategorisering from detta året så from i år blir jag vanlig dödlig övrig :rofl:

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 115
Senast: malumbub
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 409
Senast: QueenLilith
·
Foder & Strö Trodde vi hade en sådan tråd men jag letade kanske för dåligt eller så kommer den här :D Är nyfiken på hur bukefolkets grovfoderår blev...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 307
Senast: Shixle
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 446
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar