Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Speedway: Nog för att ragdolls är väldigt populära men jag skulle nog säga att han inte ens är i närheten av att se ut så! Ja, förutom långhårig då
Han har ju blivit kallad både skogskatt och ragdoll men det roligast var det ändå den gången en person frågade om det var en katt eller en hund.
Då skulle jag säga att den personen bör kolla sin syn
Den har jag också fått, när jag var ute med Sauron i koppel kom en dam och ba "ja jag var tvungen att komma ut och se om det var en hund eller en katt"Han har ju blivit kallad både skogskatt och ragdoll men det roligast var det ändå den gången en person frågade om det var en katt eller en hund.
Håller tummarna!Viktuppgång på Lumi denna veckan var 250g. Enligt en rolig formel så ska man ju ta viktuppgången mellan vecka 5 och 6 och dividera med 50 för att få ut hur många bebisar det finns i magen. Så med andra ord så skulle det vara 5 stycken +/-1. Förra kullen stämde denna formel, men det är ju inte säkert att det gör denna gång .
Pratade med hanens ägare idag. Han har än så länge ingen kull efter sig då alla andra honor han försökt para sig med har blivit skendräktiga eller inte visat något alls. Lumi är den första som verkar ha blivit dräktig, men hanens statistik gör mig ändå lite nojig. Men nu har hon gått upp ca 650g och jag tycker mig känna bebisar där inne. Magen är dessutom rätt stor. Men ja, hon luras väl ändå inte?
Hur gör man med kloklippning på katthemskatter?
Lovas börjar bli långa... Har två träd varav ett takhögt, en hallmatta och en kartongklösbräda.
Tar jag henne till veterinären? Har precis fått börja klappa så gissar att det är ett tag kvar till kloklippning..
Jag skulle inte haft så bråttom med det eftersom hon är lite skygg fortfarande. Det ska mycket till innan kattklor blir för långa.
Efter mycket jobb med herr blygis stora rädsla för att bli instäng i rum och utrymmen kom jag nu upp från duschen för att upptäcka att han självmant låg i transportburen som stod framme
Det var inte alls länge sen han fick panik och blev totalt inåtvänd av att bara se buren eller bli instängd i ett rum, de stunderna kändes det som vi var tillbaka på ruta ett igen. Att nu se honom självmant ligga i något han tidigare var livrädd för..