Norsk skogkatt. Det finns hela 97(!) skogkatter på utställningen imorgon, men jag tror inte att alla ska vara silverfärgade i alla fall. :PVilken ras?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Norsk skogkatt. Det finns hela 97(!) skogkatter på utställningen imorgon, men jag tror inte att alla ska vara silverfärgade i alla fall. :PVilken ras?
Såg ingen silvrig skogkatt idagNorsk skogkatt. Det finns hela 97(!) skogkatter på utställningen imorgon, men jag tror inte att alla ska vara silverfärgade i alla fall. :P
Så synd! Hon var tyvärr konstigt placerad bland burarna, så på gaveln stod det Ragdoll/Maine coon. Jag vet inte riktigt hur det var tänkt där?Såg ingen silvrig skogkatt idag
Vi andra vill ju också se! Ooh vilken bebismage! Det kommer nog en bukare på besök igen när kattungarna är tillräckligt storaÄsch, du har väl sett på fb?
Vi andra vill ju också se! Ooh vilken bebismage! Det kommer nog en bukare på besök igen när kattungarna är tillräckligt stora
@Silkisif : Jag har inte själv flugit med katt men jag vet andra som gjort. Det brukar gå bra. SAS tar med djur i kabinen på flera av sina flygningar. Det brukar dock finnas mått på hur stora burarna får vara, för de ska få plats under sätet. Du får inte ta upp katten. Sen har jag förstått att man ska ringa och boka biljetten, för att säkerställa att man får en biljett där det är ok att ha djur med sig.
De håller sig . Katter brukar inte vilja göra ifrån sig på resande fot. Mina brukar hålla sig hela dagen när jag är iväg på utställning, och det är inte så att de stressar till lådan när de kommit hem heller.Tack! Det är ungefär det jag också hört. Känns lite jobbigt om katten skulle jama hela resan..
Hur gör de med toalettbestyr? Det blir nog ändå minst 4 h i bur..
Vad bra! Tack igen!!De håller sig . Katter brukar inte vilja göra ifrån sig på resande fot. Mina brukar hålla sig hela dagen när jag är iväg på utställning, och det är inte så att de stressar till lådan när de kommit hem heller.
Fröknarna har snott åt sig gravad lax, och tillsammans med hundtant slafsat ned halva köksgolvet med lax, potatis och creme fraiche. Så går det när jag tror mig kunna lämna något ätbart på köksbänken för att gå på toa i två minuter.
Di är så söta di små hårbollarna