Söt dräpare!
Ja, de gör ett viktigt jobb, det kan man inte säga annat. Kan bara tänka mig hur det skulle vimla av möss annars. Det vore förstås bra om de kunde lära sig att ta mullvadar också. Men det kanske ska till hund för det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Söt dräpare!
Söt dräpare!
Ja, de gör ett viktigt jobb, det kan man inte säga annat. Kan bara tänka mig hur det skulle vimla av möss annars. Det vore förstås bra om de kunde lära sig att ta mullvadar också. Men det kanske ska till hund för det
Jag vet katter som tar mullvadar, särbons gamla kisse dödade allt som gick att döda Han var så fin, hårig som min Missia och STOR. Trots att han var steriliserad var han den lokala kungen, gick en annan katt in på hans område fick den spö. Det tog lång tid efter att Pelle dog innan grannens katt vågade gå in på särbons tomt för den var rädd att Pelle skulle komma farandes
http://websta.me/p/1198584468380147150_37151622
Tryggis idag. Förstår inte vad det är med henne och att stampa på mjuka saker, hon kan stå i 5 min... Och spinner som aldrig annars..?
Sådär gör min Socker också emellanåt och han spinner ljudligt medan han går in i transen. Mjölktrampandet är väl en rest från kattungetiden för att stimulera mammans mjölkproduktion. Varför de spinner så högt vet jag inte, men det är väl lite mysigt antar jag och när det är mysigt spinner dem.
Gulligt!Seven-Peven
Yeeey!! Parningar sker äntligen! Sega kattskrällen...
Äsch då, hon behövde lite vin och kex innan vet du