Snacktråd 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kör på Nano Mist också, precis som Linta. Dessutom har jag precis införskaffat K9 Keratin Coat Repair Moisturizer som verkar vara väldigt bra. Har på utställning sett att många använder sig av Bio-Groom Antistat.
Uhoh, jag köpte den som fanns i butiken - dog&cat :o får se hur det går :angel: men får nog testa på lite först för att se så det inte blir värre :cautious:

Slö söndag. Brunetten sover. Skönhetsmissen är lite frustrerad och uttråkad. Jag sitter vid datorn och kvicknar till från gårdagskvällens turkiska rödvinsmiddag.

Skönhetsmissen snattrar lite grinig och försöker påkalla da bird-behov.

*association*

Min gamla schäfer spydde upp en halv fiskmås på vardagsrumsmattan en gång. Mitt under nyheterna på tv kom han lite uppjagat flåsande och på tre röda kom en slemmig sammanhängande vinge och halvkropp upp-urkandes rakt framför soffan. Ibland går det fort. :cautious:

Fröknarna mår bra idag i alla fall. De vägrade äta i två dar för att de numer får Bozita som de gått i gemensam strejk emot. Antagligen bara för att jag köpt hela jävla skåpet fullt med tetrapack.

Fick ångest, och som den emotionellt svaga människa jag, har jag nu på tredje dagen serverat specialinköpt konserv från ICA så att ingen liten Fröken ska dö av svält.

Lyckligt slafsandes har de ätit, bajsat, och kuttrat omkring som sig bör. Nu har de effektivt lärt sig hur de ska manipulera mig. Det handlar bara om vem som är mest envis. Och inte är det Matte. :devil:

Fröknarna mår bra idag i alla fall. De vägrade äta i två dar för att de numer får Bozita som de gått i gemensam strejk emot. Antagligen bara för att jag köpt hela jävla skåpet fullt med tetrapack.

Fick ångest, och som den emotionellt svaga människa jag, har jag nu på tredje dagen serverat specialinköpt konserv från ICA så att ingen liten Fröken ska dö av svält.

Lyckligt slafsandes har de ätit, bajsat, och kuttrat omkring som sig bör. Nu har de effektivt lärt sig hur de ska manipulera mig. Det handlar bara om vem som är mest envis. Och inte är det Matte. :devil:

Hade du någon illusion om det?! :confused:

Ja, nu vet jag varken in eller ut.
Jag har sett röntgenbilderna och tycker dom är oväntat sneda (alltså Chloe ligger snett) och en av mina vänner som känner folk som röntgar ska diskutera bilderna på den kliniken idag. Om dom tycker, röntgar jag om tidigast i höst. Men nån avel vet jag inte om det blir...

Jag lider verkligen med dig @MissFideli och hoppas på att det löser sig på bästa sätt. Jag hoppas att du får se lite hallon på Seven snart så att du kan ha något annat att fokusera på framåt <3.

För att fortsätta i samma spår så tror jag att Lumi är på väg in i löp. Om det är så blir det troligen helgdejt för henne :). De sista provresultaten kom i måndags så hon har bra tajming.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
590
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Jag är på gång att för första gången köpa en raskatt, efter att i många år haft bondkatter eller blandraser ❤️ Har jag förstått rätt...
Svar
4
· Visningar
423
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
433
Senast: KeeNine
·
Övr. Katt Har nyligen fått hem en ny katt, 3 år, som är väldigt matglad! Älskar blötmat (typ inhalerar det) matrester, hundgodis etc. Går inte att...
Svar
4
· Visningar
441
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama