Grattis @MissFideli !!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Uhoh, jag köpte den som fanns i butiken - dog&cat får se hur det går men får nog testa på lite först för att se så det inte blir värreKör på Nano Mist också, precis som Linta. Dessutom har jag precis införskaffat K9 Keratin Coat Repair Moisturizer som verkar vara väldigt bra. Har på utställning sett att många använder sig av Bio-Groom Antistat.
Grattis @MissFideli !!
Dagens väckarklocka (kl 4.40): Spyende katt... i sängen
Fröknarna mår bra idag i alla fall. De vägrade äta i två dar för att de numer får Bozita som de gått i gemensam strejk emot. Antagligen bara för att jag köpt hela jävla skåpet fullt med tetrapack.
Fick ångest, och som den emotionellt svaga människa jag, har jag nu på tredje dagen serverat specialinköpt konserv från ICA så att ingen liten Fröken ska dö av svält.
Lyckligt slafsandes har de ätit, bajsat, och kuttrat omkring som sig bör. Nu har de effektivt lärt sig hur de ska manipulera mig. Det handlar bara om vem som är mest envis. Och inte är det Matte.
Hade du någon illusion om det?!
Ibland drabbas jag av hybris och tror för mycket om mig själv.
Grad 2+3 på Chloes höfter. Så nu är det tvärtom i skallen