Ja precis, man måste ju hålla i så att det fan blir gjort - svårt att veta om det är för hårt när hon jamar som om hon blir torterad ändå. Ett tips angående badet (ifall du inte provat), jag har ju problem med att det då och då fastnar bajs bak i pälsen och jag upptäckte förra gången att det skonsammaste sättet (för mig
) är att fylla upp handfatet med vatten och doppa baken där i
Enmannaorkesten slutar inte men bara halva kroppen blir blöt och inget slitage på ryggen eller knäna för matte
för guuuud vad benen skakade av ansträngning efter en gång när jag fick bada henne i badkaret
Jag är evigt tacksam att uppfödaren verkar ha haft samma tankesätt som jag för Alice har aldrig haft en tanke på att använda klorna mot naken hud
Jag har djup sympati för dina händer, armar, lår och rygg och ... öh ja all hud Missia kan nå
Fast borstningen tycker hon är ... okej, om jag gullar (med hög röst och utan avbrott - vi upptäckte det när mamma skulle hjälpa till en gång och då gullade hon vilket fick Alice att börja spinna(!) vilken prinsessa
) med hur duuuuktig hon är och om hon får säga till när det räcker
Det är mest jag som borstar för sällan
Jag måste vara masochist men jag kan tänka mig en långhårig igen ändå
Den silkeslena pälsen är bara för go trots att mina svarta kläder ser mest gråvitfläckiga ut när jag går ut
... Inte avis, inte alls.