Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Elisha Borstar mina katters tänder 1 gång i veckan. Det är olika populärt antingen så är det läskigt eller så är det okej för dem
Är det någon här som har en Sphynx katt? Funderar nämligen på att köpa en sådan liten katt.
En nyfiken fråga!
Vad har ni för växter/blommor hemma? Köper ni endast sådant som inte är giftigt för katten eller har ni vad som om katterna inte är på dom ändå?
En nyfiken fråga!
Vad har ni för växter/blommor hemma? Köper ni endast sådant som inte är giftigt för katten eller har ni vad som om katterna inte är på dom ändå?
Verkligen... Kände ju att min otur som jag haft senaste året hade vänta till sist. Efter en skadad häst, en kastrerad avelshona (som inte hunnit få en kull), kattungen jag bokade började skela osv osv så hade det ju vänt. Hästen är under igångsättning, jag har ett nytt roligt jobb och jag hittade till sist min drömkatt. Men ja, alltför mycket tur får man visst inte ha. Efter ett helvetesår så var tydligen en månad ungefär den tid av lycka jag fick...Men åå, vad tråkig start det blev.
En nyfiken fråga!
Verkligen... Kände ju att min otur som jag haft senaste året hade vänta till sist. Efter en skadad häst, en kastrerad avelshona (som inte hunnit få en kull), kattungen jag bokade började skela osv osv så hade det ju vänt. Hästen är under igångsättning, jag har ett nytt roligt jobb och jag hittade till sist min drömkatt. Men ja, alltför mycket tur får man visst inte ha. Efter ett helvetesår så var tydligen en månad ungefär den tid av lycka jag fick...
Jag kan bara ha konstgjorda växter för annars blir det en växtmassaker. Före- och efterbilder från senaste gången jag hade en levande växt hemma (en gåva som inte bara uppskattades av mig tydligen...):
Jag kan bara ha konstgjorda växter för annars blir det en växtmassaker. Före- och efterbilder från senaste gången jag hade en levande växt hemma (en gåva som inte bara uppskattades av mig tydligen...):
Alltså gizmo.. Ständigt på golvbrunnen i duschen!! Själva locket/gallret sitter inte fast så han bara petar bort det med tassen och biter tag i "hinken" med alla duschrester i och drar upp den. Imorse hittade jag hinken ute i vardagsrummet Luktar äckel-avlopp mest hela tiden.. Vad göra?? Finns inget att sätta fast locket i heller..
Alltså gizmo.. Ständigt på golvbrunnen i duschen!! Själva locket/gallret sitter inte fast så han bara petar bort det med tassen och biter tag i "hinken" med alla duschrester i och drar upp den. Imorse hittade jag hinken ute i vardagsrummet Luktar äckel-avlopp mest hela tiden.. Vad göra?? Finns inget att sätta fast locket i heller..