Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kör på bara!!Kommer bilder på färdig vägg, ska bara ladda in dem och så.
Hur mycket vill ni se? ,9
Dvs, hur mycket bilder ska jag tjata med?
Rundcorallen.
Som sagt lite temporär. Lutar svagt osv. Men det är en yta att jobba hästarna på när inte ridunderlaget ute lockar. Den är gjord på mindre än tre dagar. Tidsfördelning är 2/3 staket 1/3 sprida ut sand.
Sedan vattnat och saltat men det gjorde jag nog nån vecka senare..
Visa bifogad fil 18959
Gjorde så stor som fick plats. Vilket blev ca 15m i diameter, så man vill ju inte vara där varje dag direkt.Grymt bra jobbat!
Hur stor är corallen? Vad har du för underlag?
Jäklar va snabba ni var!Rundcorallen.
Som sagt lite temporär. Lutar svagt osv. Men det är en yta att jobba hästarna på när inte ridunderlaget ute lockar. Den är gjord på mindre än tre dagar. Tidsfördelning är 2/3 staket 1/3 sprida ut sand.
Sedan vattnat och saltat men det gjorde jag nog nån vecka senare..
Visa bifogad fil 18959
Gjorde så stor som fick plats. Vilket blev ca 15m i diameter, så man vill ju inte vara där varje dag direkt.
Natursand ovanpå befintlig gårdsplan.
Blev oväntat bra om du frågar mig
Japp, och det är min man som är snabbast och gör det tunga och framförallt tänker ut det, jag bara hänger med.Jäklar va snabba ni var!
Snyggt! Är det impregnerat virke?
Räcker gott för löslongering kortare ridning för att böja mina "småpållar" osv.15 m är inte så illa pinkat. Härligt!
Vi har inte gjort all städning i alla utrymmen hellerVilket jättejobb ni gör @Cattis_E Skitsnyggt!
Jag har bott här ett år och fortfarande inte städat efter tidigare hyresgäster
Så snyggt!!Efter roslagsmahogny. Jag är supernöjd trots att det blev mörkare än jag tänkte!
Visa bifogad fil 19313