Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bara att komma
@bellabus Haha, jag får köra er i turordning. 2 månader var! Så var hela vintern uppbokad
Antingen v. 28 eller novemberNär passar det?
Spännande!Jäkla mobil... Skulle skriva att avelsstoet jag lånar för att betäcka (inte den jag tävlat, en annan men med samma färg) har lämnats hos Ardur nu, så håll tummarna för att hon blir dräktig och att jag får ett SVART föl nästa år (trött på skitiga vita)!
Tack, det hoppas jag också!Spännande!
Hoppas du får ett lika härligt ardurbarn som jag
Hur fet är fet?Så jävla ARG!! Stallägaren kan inte respektera att Sags ska ha munkorg när hon öppnar upp betet ca fem timmar per dag så hästen har blivit fet.
Sagt ifrån hur många gånger som helst. Skitledsen Flyttar lördag, men ändå så jävla onödigt.
En del är vätska, men hon har lagt på sig, helt klart. FET kanske är att ta i, men hon har för mycket hull iaf.Hur fet är fet?
Tänk på att mycket av det hästarna lägger på sig är vätska.. Jag skulle nog bara bita ihop, låta saga njuta av att slippa i några få dagar till och sen ta tag i det och få ner henne i vikt igen när du flyttar.
Det är tyvärr så med stallägare ibland..
Jamen precis den känslan!!Jag förstår hur du tänker och känner. Man känner sig orättvist behandlad. Speciellt eftersom det gäller ens egen häst..
Sen blev jag nyfiken på vart i Sthlm du jobbar?
Vart har du saga?
Vilka underbara hästar! Förstår att du vill skryta! Hur är traven på 4 åringen? Hur länge är hon riden? Stam? Ruskigt fin!!Jag måste bara få skryta lite över mina fina hästar när jag blivit fotad. Diskó är 6 år och en sån stjärna. Så trevlig, sån naturlig takt och fina rörelser:
Sigurrós, aka Traktorn, är 4 år och börjar bli så kalasfin. Femgångare med fin tölt och ffa galopp. Passen också fin, även om den förstås ridits sparsamt.
Hälsningar,
Stolt husse!