Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hästf*n vill stanna hos dig .Varför ska hästf*n gå som en klocka när man bestämt sig för att sälja?!
Hästf*n får kanske stanna inom familjen iallafallHästf*n vill stanna hos dig .
WOHO!!!
I DID IT!!
Idag tog jag mitt sista prov på Hólar och klarade de!
Kommer med andra ord att få mitt diplom som A-instruktör (enligt svenska mått) och har en kandidat i träning, ridning och undervisning. Så himla stolt över mig själv och min lilla loppa som har hängt med mig detta sista år!
Han har utvecklats massor, från att inte springa speciellt mycket i pass till detta:
Från att inte ha haft någon som helst balans i vänstergalopp till detta:
Så nööööjd och glaaaaad!!!!
Glad maj på er alla!!
Varför ska hästf*n gå som en klocka när man bestämt sig för att sälja?!
Då blir gullehästen gladHästf*n får kanske stanna inom familjen iallafall
Haha, ja! Jag med som slipper sälja utan kan fortsätta hålla ett öga och följa framstegen!Då blir gullehästen glad
*KL*
Ni som har de nyare bomlösa sadlarna?!
Är de stadiga även om hästen busar runt lite?
Sitter i valet och kvalet att klicka på beställaknappen!
*KL*
Ni som har de nyare bomlösa sadlarna?!
Är de stadiga även om hästen busar runt lite?
Sitter i valet och kvalet att klicka på beställaknappen!
Avis!! Älskar min lilla ponnyskrutt över allt annat men ambitiös är hon bannemig inte Idag blev hon däremot ivrig och la sig i snabb (för att vara hon) pass på en skogsstig. Rak var den men ojämn så in i baljan. Trodde vi skulle dö.Idag fick jag spontanbokat en ridlektion hos dressyrryttaren i gården bredvid. Tredje lektionen för henne, fast vi hade en liten paus nu när Sol fick en svacka och träningen fick läggas på is ett tag.
Så kul att komma igång igen, även om hon inte riktigt är på samma nivå som förra träningen. Hon är så himla positiv och ambitiös att jobba med och kämpar på så himla bra även när det blir jobbigt. Hon vill så gärna göra rätt.
Tänk ändå att trettio minuter med bra övningar kan göra så stor skillnad. Tyvärr går det inte lika fort framåt för mig, jag kämpar fortfarande med händernas position träning efter träning. Hur svårt ska det vara liksom? Den dagen tränaren inte behöver påminna mig att flytta fram handen och korta tygeln kommer jag att sväva på moln. Men det är ju så jobbigt i axlarna!
Avis!! Älskar min lilla ponnyskrutt över allt annat men ambitiös är hon bannemig inte Idag blev hon däremot ivrig och la sig i snabb (för att vara hon) pass på en skogsstig. Rak var den men ojämn så in i baljan. Trodde vi skulle dö.