Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kontrar med en söt bild:
@elfi
Åh vad det är underbart när det går åt tätt håll. Oavsett om det är 100 kg kvar eller 20 så blir man ju som matte så glad när det funkar och hästen mår bra. Att nacken mjuknar är ju otroligt positivt! Grattis och bra jobbat!
Förhoppningsvis så kommer den tråkiga dagen än på länge. Han verkar ju ha ett jättehärligt liv i lite lugnare tempo.
fördelen med barfota boots man slipper tappskor.Igår kväll när jag skulle natta hästarna så hade Laukur ännu en tappsko....så nu har han lyckats få av sig vänster fram och höger bak. Tur jag har världens bästa hovslagare som kommer i morgon fm så jag kan rida i morgon kväll
Man tappar bootsen iställetfördelen med barfota boots man slipper tappskor.
Man tappar bootsen istället
Jag vet folk det hänt för, hur passformen varit vet jag inte, men tappar dem gör folk ibland. Det är väl som med skor, vissa tappar aldrig andra någon enstaka gång och vissa flyger de av jämt ;(.Hände aldrig mig. Känns spontant som att passformen är lite sisådär om de inte sitter kvar på.
Neoprenboots.Finns det några mjuka och bra skyddsboots som inte ger skav och som passar en låg men väldigt rund hov.
Även i strl ponny blir de för höga baktill så de viks och ger skav. Har provat lite olika men de flesta är ju så höööööga!
Hon slår sig ibland så hon får "blåmärken" på hovarna/kronranden. Men nu har hon börjat få skav från gummibootsen.
fördelen med barfota boots man slipper tappskor.
Håller med helt Jag transporterar iofs i gummiboots om pålle har brodd, mest för att jag har en hel hög av dem, men har jag behövt använda regelbundet är det neopren som gäller.Neoprenboots.
Använder aldrig Gummiboots då dom i princip alltid skaver. Neoprenboots är mjuka och viker dom sig i nedkant händer ingenting annat än att dom blir slitna längst ner mot marken
Neoprenboots kan man klippa i rätt höjd, praktiskt för låga hovar!