Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle inte ge metacam, en inflammation läker ut av sig själv, tar iiite längre tid utan metacam men de är de helt klart värt. Skulle köpa djävulsklo istället som funkar superduper på just inflammationer.Äter de själv mot ig förbannande tennisarmbåge och bli superbra efter en kur=)
ALLMÄN FRÅGA
finns det någon som behandlat sin halta/inflammation häst med metacam där hästen blev helt frisk med enbart metacam?
vad för hälta var det?
@valvis Vågar jag börja experimentera med saker hon inte är van vid mitt i behandlingen? Jag gav henne metacamen i varm mash igår, det gillar hon och skall ju vara snällt mot magen, det får hon när vi varit iväg eller hon varit extra duktig så det är magen van vid. Vad menar du för magsårsmedicin? Något som veterinären behöver vara inblandad i eller receptfritt? Jag vet att jag skall ha lite yea-sacc, funkar det som probiotika? Vad använder du mer exakt?
@Reykur Syns tyvärr inte: "Video Unavailable
This video has either been removed from Facebook or is not visible due to privacy settings."
Du borde kunna högerklicka på den på facebook och spara ner en kopia på din egen dator, för att sedan ladda upp den på valfri sida för att till sist få in den här.Äsch, vad tråkigt! Det är en kompis som lagt upp den så den är nog privat kanske. Undra om man kan typ spela in en film från facebook? ^^