Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu har jag fått ett sto att tävla i sommar! Ska bli kul att få komma igång och träna och tävla lite mer på riktigt.
Ett 10-årigt sto, född på Island och har en jäkla tölt (framför allt ökad) så det blir T1 som gäller. Hon ska bedömas nu till veckan, sen blir hon "min". Jag hörde nåt om att jag skulle kvala till SM med henne, inga krav här, inte! Men kul ska det bli, oavsett.KUL! Vad är det för någon?
Så fin! Väldigt sött huvud
Snart hel sommarpäls på min söting
På söndag ska vi till ovalbanan för första gången och i mitten av juli är TiH-kurs inplanerad
Sååå fin! Man kan inte tro han är 4 när man ser bilderna.Här är dagsfärska bilder på Snappesnus som får mitt hjärta att rusa varje dag
Men hon har ju blivit 6 nu så nu borde tölten stabiliserats. Förhållande tog hon bra idag men ändå passtakt. Vår ridfröken vill att vi rider öppna på volt med böjd hals. Det är omöjligt säger jag. Får jag in rumpan rätar hon ut sig, eller tvärt om. O takten är omöjlig där. För svårt för piloten.Bara fortsätt lösgörande arbetet. Dom är så, bebisarna. Blir en gångart bättre så försvinner den andra. Bara se till att hon bjuder framåt, lyssnar på förhållande och vändande. Sen sidförande.
Och töltar hon bara i sidförande så rid bara tölt i sidförande.
Passa att hon inte hamnar på framdelen efter sidförandet för att hon ska "länga sig".
RID kvar henne sittandes och sprattlandes
Tack! Det är huvudet o blicken jag fallit för men han e svår att få bra på bild.Så fin! Väldigt sött huvud