Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men hon har ju blivit 6 nu så nu borde tölten stabiliserats. Förhållande tog hon bra idag men ändå passtakt. Vår ridfröken vill att vi rider öppna på volt med böjd hals. Det är omöjligt säger jag. Får jag in rumpan rätar hon ut sig, eller tvärt om. O takten är omöjlig där. För svårt för piloten.
Flytta bakdel är väl lite enklare även om man hela hela tiden måste påminna damen med spöt för annars svarar hon sämre och sämre för sidförande skänkel.
Det är hennes akilleshäl, att hon gärna bestämmer själv när hon vill kyssna på förhållningar och sidförande. Något vi alltid kommer få jobba med.
Jodå i skritt funkar övningen. Jag får kämpa på.Funkar tränarens övning i skritt för då kan ju det vara ett bra knep att verkligen befästa det där och sedan successivt öka energi o tempon så att du själv hänger med Dvs inprogrammera hjälperna i din egen ryggrad också!
Men annars är det som Michis säger, en gångart bättre så blir de andra ofta sämre...
ser ut som att du har för långa läder o sitter på bakvalvet nästan?KL
Vi har haftför Hinni i två dagar, som alltid mkt givande och vi har börjat jobba lite med passläggningar, nu har jag lite att träna på i sommar!
Får lov att hålla med, men kan ju vara en ögonblicksbild.ser ut som att du har för långa läder o sitter på bakvalvet nästan?
Kan inte ha kortare läder pga av knäproblem, det är dock inget problem om jag sitter ordentligt, när den här bilden togs hade vi hållt på med passläggningar vilket jag tycker är lite svårt och jag är spänd i sitsen och sitter inte ner i sadeln vilket gör att lädren ser längre ut än vad de är.
Jävligt bra jobbat! Ser inte ut som samma häst.Igår var det ett år sedan jag första gången red Örn. Jag har nog aldrig ångrat att han kom till oss. Smeknamnet jag då gav honom, Räkan, passar nog inte riktigt mer. Fast det får hänga med ändå.
Räkan, 3.6.2013
1.6.2014