Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur hade ni gått vidare med träningen för att få henne att stärka överlinjen på en häst som gärna blir hög i formen i tölten?
Här kommer en riktig skitbild som jag fotade av kameran, så ser ni lite vad jag menar. Hur hade ni tränat vidare?
Alltså jag själv kommer absolut inte att rida henne inspänd, inte alls! Det är inget jag tror löser några problem, men just under passet igår fick jag inspänningen för att kunna koncentrera mig på min egen ridning istället för "vad hon gör med huvudet", jag tror det varit ett typ frustrationssymptom hos Tyra att hon varit lite ostilla i munnen när vi jobbat mot och med tölt på bana, inte ute. Något som försvann när jag kunde släppa "oron" för det och kunna rida henne framåt istället. Antar som sagt att det suttit hos mig, när skillnaden har varit i VAR vi har töltat. Den är ju dessutom inte spänd på ett sådant sätt så den på nått sätt "håller ned henne" i någon huvudplacering utan den bidrog nog bara till någon slags stabilitet. Om du förstår mitt svammel. ^^
Okej, nu hittar jag inte där heller. Jag hittar bara bedömningar, inga anvisningar..Åh, jag tog förgivet du tittade på WF! Det är alltså där!
Här kanske? http://www.feif.org/tabid/380/default.aspxJag vill se anvisningarna, inte bedömningarna. Exempelvis vad olika defekter ger för avdrag etc
Tack! Jag hade för mig att jag läst den på svenska, men det är är ett bra substitut! Tack!!
;-) det var höga krav du hade! Hoppas det löste sej nu så u hittade det du ville!Jag vill se anvisningarna, inte bedömningarna. Exempelvis vad olika defekter ger för avdrag etc