Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En globus ordo equester Venus.
Den var alldeles för bred och hamnade lite mycket uppepå för min smak (som är van vid "sitta i princip i hästen känslan") så den ska säljas igen.
Är lite sugen på en Draupnir, men såna finns det inte många begagnade..
Med det nya systemet heter det ju inte lätt klass längre, om jag förstått saken rätt ska det ju istället vara a, b och c klass även i dessa klasser,
De som anordnar Vintermästerskapen vet nog själva om detta problem. Men om de skulle lägga till en elitklass så skulle det inte vara möjligt att genomföra tävlingen på en dag och jag tror att det är därför det inte finns.
Jag själv rider "lätt klass" på vintermästerskapen trots att jag i "vanliga" fall rider öppen. Men ändå har jag inte en chans i hela världen att ta mig till final! Skiter i om jag kommer till final eller inte, tävlar för att slå mina egna poäng.
Med det nya systemet heter det ju inte lätt klass längre, om jag förstått saken rätt ska det ju istället vara a, b och c klass även i dessa klasser, något som inte kommer fungera uppe i norr då vi har så få startande att det är tillräckligt svårt att fylla de klasser som redan finns. Ska bli intressant att se hur det kommer att fungera på andra ställen, kommer tex vintermästerskapen ta upp det systemet om de kör igen nästa vinter? Då måste det ju nästan bli två dagar, en med T8 och V5 a, b och c klass och så en dag med T3, T4, V2 och F2, kanske T1, V1, T2 och F1 också, en betydligt mer tungrodd tävling skulle jag tro.
Undrar lite över de anmälda ekipagen som är uppebart felplacerade, hur de tänkt när de anmälde sig...
Kl
Hergeir frá Þjótanda.... Någon här som vet nått om denna hingst!?
Tell me
Han har ett fantastiskt gott lynne. Går på lösdrift med vallackar vintertid (bland annat min). Han är även väldig snäll mot stona på betäckning.Kl
Hergeir frá Þjótanda.... Någon här som vet nått om denna hingst!?
Tell me