Snack & tips

D

_Diddl_

Hej!
Alla duktiga hund människor här på buke.
Det här är som en frågesport fast inte lika dan :smirk:

Det här är en tråd som man kan ställa en hund fråga man undrar och så får någon svara på den.
Om ni inte förstår så förstår ni säkert mitt andra inlägg sen.
 
Sv: Snack & tips

Klipper ni era pudlar?

Vi klipper bara våran lejonklippt.
 
Sv: Snack & tips

Okej prövar igen..

Ni som har pudel eller pudlar klipper ni dom pudelklippta eller klipper ni nåt annat eller inte alls?

:d
 
Sv: Snack & tips

Jag har min i babylejon klippning. Ganska tajt klippning just nu. Inte så lång. Själv då?
 
Sv: Snack & tips

Vi klipper alla våra pudlar men våran lilla teddy har inte blivit klippt än.
Men vi klipper bara dom lejonklippta..
 
Sv: Snack & tips

Fast det är väl just det hela forumet är tillför, att ställa frågor..

Kommer man på en fråga, en fundering eller något annat så postar man en ny tråd...
 
Sv: Snack & tips

Äsch jag tyckte det var en jätte bra idé. Det finns ju frågor man vill ställa som man kanske tycker det är onödigt att starta en ny tråd för...
 
Sv: Snack & tips

Jag förklarade bara varför hon eventuellt inte får sådan respons som hon ville ha i tråden..

Bra idé eller inte
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 666
Övr. Hund Hej! Har en Sankt Bernhard på ca 3,5 år. Han är rätt stökig av sig och har varit det mer eller mindre hela sitt liv men nu senaste...
Svar
14
· Visningar
1 806
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 787
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 599
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp